Het is uit...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Het is uit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 14:31

Het lijkt in de lucht te hangen zeg... Ook mijn relatie (van ruim 3 jaar) is beeindigd...

Een maandje of 3 geleden maakte mijn vriend het uit. Hij wist niet of hij nog iets voor me voelde. Ik was kapot. Na een ruime week kwam het goed. Hij miste me, zei die...
Een tijdje ging het goed, maar vorige week heb ik er een punt achter gezet.. Wat me nou de doorslag heeft gegeven blijft een vage vraag.
Ik ben in die tijd verliefd geworden op een andere jongen. Maar normaal ben ik sterk genoeg om me daar overheen te zetten, het prille begin is immers altijd leuk maar een lange relatie gooi je daar toch niet zomaar voor weg.
En hoe langer het duurde hoe meer ik ging snakken naar vrijheid, iets anders, spanning Scheve mond . Hoe schuldig ik me ook voel tegenover hem, ik moest het.. Het voelde niet meer goed, mijn gedachten en gevoelens waren weg, gingen naar iemand anders...
Ik heb er lang en goed overna gedacht, maar ik ben zeker van mijn zaak. Ookal doet het me verschrikkelijk veel pijn om te zien hoe hij zich nu voelt. Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 14:55

Jeetje het hangt echt in de lucht.
Nou meis veel sterkte !
En als je zeker bent van je beslissing heb je de goede gemaakt !
Groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 14:58

sterkte ja
oehh zal wel diep liggen

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:01

Tjee, dat is even schrikken zeg.
Heel veel sterkte, want dit is niet niks.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:01

Heel veel sterkte ! Je hebt vast de goede keuze gemaakt

لا شيء يدوم

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:02

Heel veel sterke

En het hangt idd in de lucht ... stoute wolk!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:09

Kim, goede beslissing. Het gevoel van liefde voor elkaar moet heel sterk zijn, zoniet dan zet je er een punt achter. Tuurlijk pijnlijk voor hem, maar je kiest tenslotte voor jezelf en dat moet ook, het leven moet toch wel veel kwaliteit houden.
Laatst bijgewerkt door greetje op 01-03-03 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:10

Meid wat vreselijk voor je. Maar het is wel een goede beslissing van je Lachen
Sterkte meis....

Jewel... :+:

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:12

Goh wat een nare berichen allemaal Scheve mond

Kop op en als je gevoel het zegt, is dit vast de juiste beslissing

Sterkte

Het leven is een gebakje!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 18:51

t zit momenteel niet mee in de liefde hier op bokt.
Je staat gelukkig zelf helemaal achter je beslissing, probeer nu een beetje van je vrijheid te genieten je bent nog jong relaties kunnen altijd nog en een relatie van 3 jaar is niet niks.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:25

Ik heb precies hetzelfde gehad!!!

Ik had ook heel lang met een onwijs lieve jongen, en ik voelde niet echt veel meer voor hem, en ik heb het toen ook uigemaakt...

Ik ben toen net als jij verliefd geworden op iemand anders, daarom had ik het eigelijk uitgemaakt met die anders jongen. Later had ik daar onwijze spijt van, want hij was echt onwijs verdrietig daarover (om het maar zo te zeggen) en ging allemaal rare dingen doen...

Na een week was het alweer uit met die jongen, maar ik heb nooit meer de stap genomen om het weer aan te maken, dat durfte ik niet, bang dat ik weer dat benauwde gevoel kreeg enzo..


Als je goed over je beslissing heb nagedacht zal het vast wel goed zitten!! maar 3 jaar is wel een lang tijd idd!

Heel veel sterkte, en plezier met je nieuwe "lover" alvast Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:46

Als je het zo voelt, is het een goede beslissing geweest! Wat heb je eraan om hem en jezelf aan het lijntje te houden..

Ik weet precies hoe je je voelt, om zo'n beslissing te nemen..
Sterkte..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:54

het hangt echt in de lucht!vriendin van mij is na ruim 3,5 jaar ook weer vrijgezel, dr (inmiddels ex)vriend wist niet meer zeker wat ie vor haar voelde, dat was halfjaar geleden ook al zo, en toen kwam het weer goed maar nu is het definitief uit

en ik vind iemand anders dan mn vriend(1 jaar relatie) ook heeeeeeel erg leuk en twijfel al weken! maar ja alles wat nieuw is en eigenlijk niet kan/mag is leuk dus ik beslis nog nix!

maar sterkte deze tijd, want het is echt klote om de zien hoe je ex zich nu voelt, maar probeer je niet al te schuldig te voelen, je hebt een eerlijke beslissing genomen!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:07

Tjah hierzo precies hetzelfde verhaal we hadden het 1 jaar op net 1,5 week na....t hangt echt in de lucht!

gewoon geen onderschrift :D

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:21

Jeetje het gaat niet goed met de relaties, alles gaat uit.

Veel sterkte

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:30

Jeetje Kim. Ik ken het gevoel, je weet hoe hij zich voelt en dat maakt het zo vreselijk moeilijk. (had ik ook toen het twee maanden uit was tussen Syph en mij) Heel veel sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:05

Heel erg veel sterkte er mee! Het is goed dat je achter je beslissing staat. Het zal wel een moeielijke tijd worden, maar je red het vast wel! Sterkte!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:04

Tsja, ik wist het al. Maar ik denk dat je de enige juiste beslissing hebt genomen. Het is een heel verdrietig voor Paul, maar ook voor jou. Maar doorzetten terwijl je in je hart weet dat het eigenlijk al over is, is ook niet de juiste weg.

* To Belg, or not to Belg *

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:05

Soms, doordat je verliefd wordt op iemand anders, kom je er achter dat de relatie die je hebt niet meer is wat het zou moeten zijn. Dat er plek is voor dat gevoel voor iemand anders zet je aan het denken. Ik heb het zelf ook mee gemaakt en het is heel erg vervelend om het uit te moeten maken me iemand waar je toch al erg lang mee samen bent en nog steeds heel erg veel om geeft, alleen dan op een andere manier. Overigens denk ik dat niet iedere verliefdheid op een ander dan je vriend meteen een probleem is. Het hangt er vanaf wat je ermee wilt doen. En als ik jouw verhaal zo lees, wil je er iets mee doen. En dat zei mij destijds dat ik de goede keuze gemaakt had.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je vorige vriend dat hij het snel begrijpt en weer verder kan met zijn leven.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:07

Ik hoorde het van Ilona en schrok, omdat ik wist dat jullie al zolang bij elkaar waren. Huilen Heel veel sterkte!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:27

Oh dat is wel sneu zeg voor jullie beiden Verdrietig Hij zit hier toch ook op Bokt?
Sterkte!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:55

Ten eerste veel sterkte, tsja op iemand anders verliefd worden is niet niks. Ik had dat toen ik een half jaar met Joe had, ik was opeens heel erg blind van die andere jongen waar ik maar 3 weken mee had. Na een week voelde ik me eigenlijk al poedersuiker met die andere jongen, flikte rare dingen etc. Ik belde elke dag met Joe en toch wist ik wel dat ik nog van Joe hield en niet van de ander, maar ik was zo blind!

Gelukkig toen het uit ging wou Joe me wel terug

22 Januari verwachten we ons kleintje

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:24

Heel veel sterkte meid!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:28

Veel sterkte en verder ben ik het geheel eens met Wmijn.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:44

poehe het hangt echt in de lucht (jammer genoeg)

En ik wens jou ook veel sterkte

komt het vandaag niet, dan komt het morgen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, SemrushBot en 64 bezoekers