Urban Legend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Urban Legend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 07:11

Wie van jullie heeft de film Urban Legend gezien? Ik vind hem een aanrader! Hij was een paar weken geleden op tv. Wat vonden jullie ervan?



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 10:39

Ik heb hem op video. Valt een beetje in dezelfde categorie als scream. Vind hem wel aardig...

* To Belg, or not to Belg *

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 11:34

Ik heb hem ook op video. Wel goede film idd. heb hem al een tijdje niet meer bekeken, misschien binnenkort maar weer eens doen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 11:55

Ik vind hem wel goed *LOL* Volgens mij hebben wij hem wel een keer of drie gehuurd uit de videotheek met een stel vrienden Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers

cron