Dinsdag voor het eerst op mijn paard gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Dinsdag voor het eerst op mijn paard gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 16:27

Ik heb dinsdag voor het eerst op mijn eigen knol gereden! Hij staat nu namelijk in Middenbeemster, wordt daar ingereden, en dinsdag kwam ik toevallig aanlopen toen ze hem aan het rijden was, en toen mocht ik er op! Ik reed zo met hem weg, hij is superbraaf. Hij is nog hengst, maar hij doet totaal niet moeilijk, ik rij tussen alle andere paarden in, en op af en toe een gil na doet hij niks, het is zo'n ander paard opeens, vergeleken met een paar maanden terug! Toen was hij ook wel braaf, maar dit had ik nooit verwacht!

Ik ben zo blij, ik kan niet wachten tot hij terugkomt...hij moet alleen nog even snel gecastreerd worden...oftewel: gaat nog wel even duren...

Wedstrijdrijdend Noord-Holland, kijk maar uit! Nog even, en dan komt Pniekepnak met haar superpaard de buurt onveilig maken!!

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 16:30

Hoi, wat een leuk nieuws! Tof he als je voor de eerste keer erop zit. Ik kan me mijn eerste keer met Naisven ook nog als de dag van gisteren herinneren (al is het inmiddels zo'n 7 jaar geleden)... Haha! wat voel je je dan rijk Haha!

Waar wordt je paard ingereden in Midden Beemster? Hoe heten die mensen? Ik heb namelijk in de buurt gewoond...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 16:32

Hij wordt ingereden bij John en Angeline Maarse.

Het is echt een geweldig gevoel ja, helemaal omdat hij zo braaf is! Het meisje dat hem rijd wil hem helemaal niet meer kwijt, ze is helemaal verliefd op hem geworden, zo lekker rijd hij!j

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:35

Gaaf! *LOL*
Die van mij wordt in april onderhanden genomen kan ook echt niet wachten tot het zover is.