Vraagje over Ben beltegoed (prepaid)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Vraagje over Ben beltegoed (prepaid)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 18:31

Ik heb een paar vraagjes voor mensen die hun mobiel bij Ben hebben:
Is het beltegoed ook beperkt ´houdbaar´ (zoals bij KPN, waar het na een half jaar vervalt als je dan niet opwaardeert Boos! )?
En de beltegoedbonnen waarmee je kunt opwaarderen, waar kun je die krijgen en hoe zien die eruit?

En bevalt jullie de aansluiting bij Ben een beetje? Lachen
Ben namelijk van plan over te stappen.


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:34

Ehmz....... ze zijn ook beperkt houdbaar geloof ik.
De kaart is een beetje blauw en zit in een plasticje Haha!
Je kan ze iig. bij de C1000 krijgen Tong uitsteken En Ben bevalt me prima

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:57

ben is toch nu T-Mobile? Tong uitsteken
maar het is volgens mij bij alle 'pre paid beltegoed' dat het na een tijd vervalt

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:57

Ik weet niet hoe ze er nu uitzien. Want het word nu t mobile. Maar heb verder nog niux van verandering gehoord. Het was in iedre geval wel beperkt houdbaar. een jaar ofzo kan ook een half jaar zijn. Verder ben ikder wel tevreden mee. Heb bijna altijd bereik. En als ik geen bereik heb doe ik 2 stapjes opzij enheb ik vaak weer bereik.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:00

Ik vind Ben niet zo goed, vind het wel lekker dat me smsjes 19 cent zijn, maar ik heb veel ruis en me vriend heeft ook Ben en die heeft soms geen bereik en dan bel ik um en dan krijg ik gelijk zijn voicemail

22 Januari verwachten we ons kleintje

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:04

Ik heb/had ook Ben, kreeg vandaag een folder thuis gestuurd dat het is veranderd en nu T-Mobile is geworden, gelukkig is alles nog het zelfde behalve dat het andere nummers zijn geworden van opwarderen enzo..

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:06

Haagsemeid schreef:
Ik vind Ben niet zo goed, vind het wel lekker dat me smsjes 19 cent zijn, maar ik heb veel ruis en me vriend heeft ook Ben en die heeft soms geen bereik en dan bel ik um en dan krijg ik gelijk zijn voicemail


Ik heb altijd berijk en nooit geruis.. en heb ook Ben, is het bij iedereen dat je smsjes 19 cent zijn of niet..? ik weet namelijk niet hoeveel ik betaal voor een sms..

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:16

Nee ik heb Ben sms fan...alleen bellen is wel elk moment van de dag duur voor mij, maarja ik bel toch amper

22 Januari verwachten we ons kleintje

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:29

een vriendin van mij heeft ook ben, nou ben blij dat ik kpn heb hoor
ze heeft echt bijna nooit bereik, en altijd als ik haar dan wil bellen krijg ik de voicemail Frusty
zo irritant, nee geen ben voor mij.. Lachen

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 19:32

MOet je bij Ben ook een apart SMS-tegoed aanmaken of gaat dat gewoon van je beltegoed af?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:33

Nee hoeft niet maar, na een bepaalt bedrag kan je niet meer smse

22 Januari verwachten we ons kleintje

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:40

nee geen apart sms tegoed, maar is het eigelijk zo dat je nog steeds als je 100 euro aan beltegoed hebt gespaart je dat op kan sturen en dan gratis beltegoed krijgt sinds het ttelecom is?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 22:57

ja vraag ik me ook af! heb me aangemeld voor Ben Speciaal, en heb inmiddels 14 kaarten van 10 euro liggen, dus wil er 10 insturen en dan 10 euro gratis beltegoed krijgen, maar ga denk ik eerst ff klantenservice bellen voor ik iets opstuur!

enne ik woon in een klein dorpje(we hebben geeneens een bus!) en ik heb goed bereik met ben!altijd maximaal! eigenlijk overal in brabant!

toen ik mn telefoon net had was ie soms bezig met 'netwerk zoeken' maar ben heeft beter bereik gekregen!

had hiervoor KPN en die stoorde ook soms en vodafone stoort ook regelmatig, dus dat hou je altijd wel!

geloof dat bij Ben prepaid je smsjes 23 cent zijn en bij kpn 22 cent, toch?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 22:59

o ja onder de 4 euro beltegoed kan je niet smssen maar ik kan nog smssen tot ongeveer 1.80 euro beltegoed! vaag maar ja!

en je beltegoed vervalt na een halfjaar!maar bij kpn moet je met een veel hoger bedrag opwaarderen als je prepaid hebt, dat heeft mn moeder en die belt nooit en dan vlak voor t vervalt 'moet' ik met haar telefoon smssen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:44

ja dat heb ik ook dat ik toch nog door kan smse, alleen de eerste keer dat ik opwaardeerde kon ik het niet

22 Januari verwachten we ons kleintje

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 10:57

Vandaag ga ik Ben even opbellen over hoe het allemaal zit met nummerbehoud e.d.
Het lijkt me wel wat Lachen

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 20:49

xtostarlight schreef:
nee geen apart sms tegoed, maar is het eigelijk zo dat je nog steeds als je 100 euro aan beltegoed hebt gespaart je dat op kan sturen en dan gratis beltegoed krijgt sinds het ttelecom is?



Als het goed is wel..! Ik had een paar maanden geleden ook die kaarten op gestuurd en na een tijdje kreeg ik een berichtje dat er 10 euro beltegoed was opgewardeerd, en na een aantal weken kreeg ik er weer een en was er nog een keer 10 euro bij gedaan Verward terwijl ik het maar 1x hoorde te krijgen.. (niet dat k het erg vond ofzo.. Haha! )


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:38

Ben is echt een enorme kl*teprovider, slecht bereik (maar dat komt omdat ik in een gat woon) en ze sturen je enorm veel reclame.
Je kunt gewoon met 10 euro per keer opwaarderen, geen apart smstegoed, maar je kunt maar tot 4 euro SMS-en, maar dat is ook niet helemaal goed geregeld want toendertijd kon ik soms gewoon doorgaan tot nul.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:22

Alles wat hier opgenoemd is heb ik gelukkig nooit last van.. Tong uitsteken

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:03

Ze hebben het net bij Kassa! besproken. Op de link kun je meer informatie vinden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bolletje29, ChanelR, chinnie, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, IASCrawler, limagirl, NadjaNadja, nafkedemi, Poety, Schuur_, Shari_B, Tazzey, Thrive en 118 bezoekers