Lente

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 18:19

Morgen begint de meteorologische lente. ooooow wat klinkt dat super. ben de winter nu al zo beu, wil lekker mn paard poetsen zonder eerst de deken er af te halen (alhoewel ze wle schoner blijft), en dan lekker zonder 3 dikke lagen om gaan rijden in een goede bak die niet of bevroren is of waard e laatste watersnoodsramp heeft gewoed. Van mij hoeft het geen winter meer te worden Haha! als mensen de elfstedentocht willen rijden of erwtensoep willen eten mogen ze van mij verhuizen naar de noordpool ik wil lekker de zon op mn bol

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:32

Dacht dat de lente begon op 21 maart? Haha!

Ik ben ook heeel erg blij dat de winter bijna over is, zomer is veel lekkerder!

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:39

geen bevroren handen en voeten meer.... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:51

We hadden vandaag al een fijn voorproefje op de lente, wat een geweldig fijn weer was het zeg Lachen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:59

Ik sluit me helemaal bij je aan Marjo Lachen Geef mij maar lente Haha! Jammer dat t morgen iets minder lekker weer wordt, maar dat overleven we wel weer. En na de lente komt nog de zomer *danst een rondje*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 19:03

minder lekker dacht nog te horen dat het tussen de 11 en 16 graden werd Haha!
en de regen is vanavond ook nog uitgebleven.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:05

zullen we niet te vroeg juichen??? *juicht heel stiekem* Want ik heb ook gehoord dat t morgen gaat regenen nl....

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:32

jah de hele week was he tmooi weer en morgen als de lente begint gaat het regenen..............

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 20:14

Paard poetsen zonder eerst de deken eraf te halen? Verward Maar dat duurt nog een heeeeele tijd toch? Die van mij staat nu nog onder twee en voordat alles eraf is, zijn we gerust nog een paar maanden verder. Lachen

Maar het was idd weer heerlijk vandaag; ik heb lekker in het zonnetje gelongeerd, puur genieten Nu maar hopen dat Erwin Krol en collega's het bij het verkeerde eind hebben en de regen nog een paar daagjes weegblijft. Dat zou lekker zijn.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 20:16

Ik voelde vanmorgen een paar spatjes regen... dacht al "wat krijgen we nou?" Ikke wil ook lente!!!! Heerlijk, zonder jas naar buiten kunnen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 20:38

Heerlijk, lente * zucht * Cool

Hier heeft het vandaag gelukkig nog geen spatje geregend, en Im heeft voor het eerst dit jaar 3 uurtjes zonder jas buiten gemogen! Hij vond het heerlijk.

Je raadt het nooit, maar met dit prachtige weer ben ik snip- en snipverkouden Boos! !!

Toos paardloos

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 20:47

Morgen gaat het regenen, maar ik heb genoten de laatste dagen/weken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 01:00

imker schreef:
Heerlijk, lente * zucht * Cool

Hier heeft het vandaag gelukkig nog geen spatje geregend, en Im heeft voor het eerst dit jaar 3 uurtjes zonder jas buiten gemogen! Hij vond het heerlijk.

Je raadt het nooit, maar met dit prachtige weer ben ik snip- en snipverkouden Boos! !!


Ben ik dan de enige miep die het paard nog wel mét deken buiten heeft? In de zon en uit de wind was het 14 graden, maar de wind was nog aardig fris hoor.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 09:18

nee die van mij staat ook nog met deken buiten, gelukkig schijnt hier
vandaag weer de zon het is heerlijk weer!!
En ik heb zo les dus heb ik even mazzel Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Flip, GrapeshotBot, Jet, KimD, Laibadji, leintje_, Marcato, Mirre1415, NogSteedsGek, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, Whisky00, XxMariellexX en 73 bezoekers