Auw, ik heb een beetje pijn :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Auw, ik heb een beetje pijn :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 18:37

Sinds ong. 1,5 jaar heb ik een ganglion in m'n pols zitten (Een ganglion is een omkapselde holte die gevuld is met geelachtige glijstof. Het ganglion ontstaat vanuit het gewrichtskapsel of vanuit een peesschede. Het komt het meest voor aan de pols, meestal aan de rugzijde, soms aan de binnenkant van de pols), ong een jaar geleden ben ik hier mee naar de huisarts geweest omdat ik er regelmatig pijn aan had, hij wilde het even af wachten, maar zei dat als ik er veel last van zou hebben ik terug kon komen voor een doorverwijzing naar het ZH. Dus na een goed jaartje aanzien, ben ik terug gegaan naar m'n huisarts voor een doorverwijzing, het gaf me twee opties die ik kon doen: optie 1- de ganglion leeg zuigen en er een andere vloeistof in doen die het omhulseltje aan elkaar doet plakken ( en dat wilde hij zelf doen)of optie 2 het operatief laten verwijderen, optie 1 zou ik 50% kans hebben dat het weg blijft optie 2 80%, ik koos voor optie 2, en kreeg een door verwijs brief naar het ZH, ik had een afspraak gemaakt en ik kon vandaag terecht om te kijken wat de chirurg zou zeggen. De chirurg was een vrouw, wat ik over het algemeen wel prettig vind (ze zijn vaak wat zacht handiger Lachen ) en zij wilde toch eerst met leegzuigen proberen, en, hoewel ik niet bang ben voor een prikje, vond ik het niet echt een leuke gedachte dat ze in dat ding gingen prikken, en ze hadden nogal een dikke naald nodig omdat het een vrij dikke vloeistof is wat er in zit. het prikken viel gelukkig nogal al mee en in de vloeistof die ze er in had gespoten zat een lichte verdoving, maar nu is die uit gewerkt en doet m'n pootje toch wel zeer Verdrietig , ik hoop dat ze de volgende keer niet weer hoeft te prikken, maar soms moet de behandling wel 3x worden herhaald. Ik weet dat er egrere dingen zijn, maar ik vind me zelf nu best een beetje zielig Verdrietig


wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:23

aaaahh. veel beterschap he!!

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 16:18

Bedankt hoor! Gelukkig voelde het vanmorgen al een stuk beter, alleen waar er geprikt is, is nog gevoelig.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 16:20

Sterkte ermee, ik hoop voor je dat het weg blijft Lachen

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 16:25

sterkte ermee!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:38

Heel veel beterschap!!!!!!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:54

aaah..nou,ik vind het wel zielug hoor! al die beterschapjes helpen vast wel een beetje! ik hoop voor je dat het nu wegblijft! BETERSCHAP

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 00:23

he wat vervelend voor je.
ik heb er zelf ook eentje gehad maar deze is vanzelf na een aantal jaar weer redelijk vertrokken. wel heb ik hiervoor een pols braise gehad zodat mijn pols niet alle vrijheid om te bewegen had, en t heeft geholpen.
akelige ganglion kan alleen wel heeeeel pijnlijk zijn

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Amazonbot, belle_boef, Boheme, ComscoreBot, darkangel23, DogWords, DotBot, Indy_Mouse_9, Jessica_1998, Rije, Rijsa, Rooss_24, Shetje14, YandexBot en 83 bezoekers