banner fyto horse

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

banner fyto horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 09:44

hey.... ik zie dat er eindelijk een commercieel bedrijf op bokt adverteert via een banner! Top!! Ik ben wel heel benieuwd hoe deze samenwerking tot stand is gekomen, dus als iemand dat me uit kan leggen, heel graag Lachen Mogelijk weet ik een aantal bedrijven die ook geïnteresseerd zijn om te adverteren via een banner.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 12:41

De mensen van Fyto/Garvo zijn op Bokt terecht gekomen via www.dierennieuws.nl (Peter Klaver dus). Erg tof Knipoog

We draaien op het moment vooral even proef. Het gaat Fyto voor een redelijk groot deel om mensen die ook daadwerkelijk naar hun site gaan, dus hoeveel mensen er op hun banners klikken. Het aantal views is van wat minder belang. De komende maanden gaan we dus kijken hoeveel nieuwe bezoekers en klanten een banner op Bokt oplevert.

Verder ben ik op het moment bezig met het in elkaar zetten van een informatie pagina over de banners met o.a. de tarieven e.d... Maar idd, erg positief dat er nu een wat vastere inkomstenstroom lijkt te komen.

Overigens is het al een paar mensen opgevallen dat in de Fyto Banner geen Western voorkomt, dit is waarschijnlijk wel op te lossen als we Fyto wat western fotos kunnen geven die ze kunnen gebruiken...

DubbelFun

Berichten: 88673
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 13:29

BartVB schreef:
Overigens is het al een paar mensen opgevallen dat in de Fyto Banner geen Western voorkomt, dit is waarschijnlijk wel op te lossen als we Fyto wat western fotos kunnen geven die ze kunnen gebruiken...


Ik heb je gePBt met wat echt mooie slidings.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 14:06

Sugarmiss schreef:
Ik heb je gePBt met wat echt mooie slidings.

SM Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 15:06

Probleem is dat er waarschijnlijk copyright op die foto's zit.. Het gaat dus vooral om fotos die ook gebruikt kunnen worden in een banner, legaal..