Wat hebben we toch een ruzie de laatste tijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Wat hebben we toch een ruzie de laatste tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 10:57

Ik heb het nu dus over Barbiano en ik. Barbiano moet de laatste tijd steeds moeilijkere dingen doen en in die trucendoos van hem zitten steeds meer nieuwe trucjes. Gisteren ook weer. In het begin rij ik hem wat lager en voorwaarts. Gaat de laatste tijd hardstikke lekker maar nu gaat hij zo nu en dan geirriteerd een snuk geven met zijn hoofd. Lekker irritant voor mij. Frusty Dus na een tijdje losrijden pak ik de teugels op nou dan heb ik het gevreten. Oeh ze raakt me met haar been aan das eng en weer een snuk en ervandoor racen. En straf hem dan maar eens..... zwaar beledigd een echt stuiterballetje. Ik ben hem wel gewend zo maar het voelt als 1 bonk dynamiet onder je. Poing poing poing. Dus gister echt een half uur flink aan het vechten geweest. Het enige voordeel van zo'n aansteller is dus dat je de halve bak voor je alleen hebt want iedereen mijdt je. Haha! Dus na dat half uurtje vechten liep hij echt fantastisch wauw wat een voldoening geeft dat. Nu kon ik in ieder geval een middengalop rijden en hem terugkrijgen met mijn zit. Dus toen ik tevreden was heb ik hem lange teugel gegeven en gaan staan in de beugels en even lekker laten doen waar hij zin in had. We waren allebei moe maar zeker voldaan.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 12:36

Nou gelukkig maar dat het na dat vechten wel goed gaat. Anders zou je er helemaal tureluurs van worden.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 13:13

gelukkig is het goed afgelopen, jij bent dus toch gewoon de baas en dat weet je paardje nu ook Haha!
succes verder

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:44

dat had die van mij ook altijd.
eerst allerlei trucjes om eronderuit te komen, maar die heb ik nu door!!
Het gaat nu al een tijdje goed, maar er komt wel weer zo'n periode dat ie weer gaat kijken tot hoever hij kan gaan.
hij blijft het toch proberen.