bibbers...ik ga amateur starten in Eersel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

bibbers...ik ga amateur starten in Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 15:13

Ik ben er een beetje ingeluist Haha! Mijn vriendin vroeg of ik ook mee ging naar Eersel. Leuke wedstrijd, goeie ervaring! En enthousiast zei ik ja. Tot ik op het formulier zag dat zondag alleen amateur en open werd gestart. Verward Hum...zoveel ervaring heb ik nu ook weer niet in de westernsport dacht ik. Volgens mijn vriendin wordt het tijd dat ik de stap maak. Ik weet het zo net nog niet...ik heb meer verstand van dressuur. Maar ik ga het dapper proberen.

Ik heb nu al de bibbers...als ik maar niet afga, vind ik het al heel goed Knipoog

trouwens..is er iemand die een of twee voorbeeldproefjes horsemanship amateurnivo voor mij heeft? Dat ik een beetje een idee heb wat ik kan verwachten?

Alvast heel erg bedankt!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:30

Anya, heel veel succes, maar als het om een WRAN wedstrijd gaat, houdt je er dan rekening mee dat wanneer je eenmaal amateur gestart hebt, je niet meer terug kunt naar de beginners.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 16:37

ja...dat weet ik. Daarom chickenshit ik er al een hele tijd onderuit. Omdat ik dan niet terug kan. En bij de beginners wist ik waar ik aan toe was. Maar ik denk dat ze gelijk heeft. 1x moet de eerste zijn. Ach en als ik afga, ga ik glorieus af, heb ik me voorgenomen. En dan weet ik tenminste waar ik nog op oefenen moet Lachen

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:53

Veel succes Anya. Helaas kan ik niet komen kijken, maar ik kom je vast nog wel een keer tegen. Misschien moeten we nog wel eens concureren Haha! niet zenuwachtig zijn. Eersel is altijd wel gezellig en er heerst altijd een goede sfeer. Break a leg (niet letterlijk natuurlijk Knipoog )