les met Pablo :)) en Raimaer is het zat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

les met Pablo :)) en Raimaer is het zat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 11:16

Jawel, voor het eerst sinds begin december hebben Pablo en ik weer les gehad. Hij heeft lang stil gestaan vanwege een losse wand en pas sinds een week kunnen we weer rijden. Dat viel helemaal niet tegen, iig gedroeg hij zich keurig *LOL* al is hij wel enorm slap geworden. Vandaar dus de hele week gewerkt aan bespiering en je voelde hem toch opknappen. Omdat mijn instructeur bij ons op stal werkt is een les makkelijk te regelen en vandaag was het dan zover. We hebben een half uur lang alleen maar gewerkt aan het verbeteren van de impuls en het losgelaten aanspannen *LOL* van de bovenlijn en aan het eind liep hij erg goed. Hij was wel aardig stuk, maar hij zocht mooi mijn hand op terwijl de aanleuning bij hem altijd een probleem is en liep heel mooi zuiver en tactmatig rond. Voorlopig moeten we zo doorwerken, pas als de aanleuning en de impuls weer redelijk voor elkaar zijn, kunnen we verder. Ik werd zelf ook nog wel even geconfronteerd met wat foutjes die er na 3 maanden zonder les in (terug) geslopen waren Bloos maar ik kan weer vooruit. Katja-clinic, here we come Pling

Daarna heb ik Raimaer op de wei gezet en die heeft echt genoeg van de drachtigheid. Ze stapt nog wat rond, maar een vreugdebokje heb ik al een tijd niet meer gezien en je ziet gewoon aan haar dat het zwaar valt. Ze eet ook haar brok niet echt goed meer, het gaat meestal wel op maar ze doet er lang over en hooi bevalt haar veel beter. Gelukkig zijn het de laatste loodjes, 19 maart is het veulen besteld Haha!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:53

Arme Raimaer...
Wat voor veulen heb jij besteld?
Ik heb aangegeven dat ik een hengst wil met 2 witte voetjes en een heel smal blesje.

Gelukkig pakt Paab het zo super op! Wel fijn dat je nu eindelijk weer ècht wat te rijden hebt en inderdaad na 3 maanden op eigen houtje rondtoeren kom je jezelf weer aardig tegen, ik ken het fenomeen.
Dus dat wordt vlammen op de Katja Spring Clinic! Party!!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 12:04

een kastanjebruine merrie met een kolletje en geen wit aan de benen (dus een merrie variant op Trammelant maar dan zonder bles).

Weet je wat het erge is? Omdat mijn instructeur bij ons op stal staat zegt zelfs tussendoor nog wel wat ook al heb ik geen les, en dan zijn nog al die fouten weer terug Frusty Ik kijk uit naar de clinic!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:18

Lekker dat Pablo zo goed ging Party!! Jullie zijn in een flits weer helemaal terug! *LOL*
En die foutjes die erin sluipen hebben we volgens mij allemaal wel last van hoor... Frusty Ik iig ook, al heb ik mijn instructeurs natuurlijk niet zo dichtbij Tong uitsteken

En zeg maar tegen Raimaer dat ze nog heel even vol moet houden Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:23

jaja, je bent me een mooie een! Zelf wil je niet zwanger worden maar je paard wordt er wel mee opgezadeld! Maar........ zoals je weet ben ik hetzelfde van plan met paddy! Haha!

De hond is de betere mens

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 12:34

dat zei ik gisteren ook al tegen mijn vriend, zelf geen kinderen willen maar wel een veulen Haha! Eerlijk verdeeld toch, zij hoeft hem geen 18 jaar op te voeden en te onderhouden, dat doen wij dan weer Knipoog

Ik zal alvast besschuit met muisjes gaan halen Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:40

beschuit met muisjes, goed idee! Ik hoop die volgend jaar ook te kunnen eten. ach, paarden mogen van geluk spreken dat ze veulentjes kunnen krijgen en geen babies! Als ik een veulentje kon krijgen was ik misschien WEL al zwanger geweest....

De hond is de betere mens

Fitzroy

Berichten: 25040
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:45

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om weer op Pablo rond te kunnen toeren. Ik ben benieuwd bij de Katja-clinic.

En vind je merries toch leuker dan hengsten/ruinen dat je een merrie besteld hebt?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 12:50

Nou, het voordeel is dat je met een merrie kunt doorfokken (ja, met een hengst ook, dat weet ik wel *LOL*) en we hopen toch een merrielijn op te gaan zetten *uch*.

PS als het een schimmelhengstje wordt brengen we hem terug Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:06

In dat geval zul je zien dat het een schimmelhengstje wordt, HAHAHAHA! Alleen die uitspraak is al het noodlot tarten.

De hond is de betere mens

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:52

Leuk dat Pablo weer goed ging Party!! Lachen
Succes verder met hem Haha!...

Ben Benieuwd of Raimaer het veulen in der buikje heeft ..Die jij wilt haha Tong uitsteken Nog even wachten he Haha!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:48

Wat fijn dat Pablo het zo goed weer oppakt! ben erg benieuwd naar hem op de clinic! Jurga heeft er ook schoon genoeg van nu. Ze zondert zich op de wei ook af van de rest.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:24

Lielle schreef:
Nou, het voordeel is dat je met een merrie kunt doorfokken (ja, met een hengst ook, dat weet ik wel *LOL*) en we hopen toch een merrielijn op te gaan zetten *uch*.

PS als het een schimmelhengstje wordt brengen we hem terug Knipoog


Als het een schimmelhengstje wordt, mag je hem 3 kilometer verderop brengen, hoor!!! Haha!
Ik ben wel in voor een schimmeltje.

'k Zal snel eens bij jullie komen kijken, goed?

Toos paardloos

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:55

Dat wilde ik ook net voorstellen Imker *LOL* Dan wil ik me wel over mijn anti-zuidhorn gevoel heenzetten Haha!

Ik wil juist heel graag weer een schimmeltje...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 08:55

Agosh, arme buik! Het is ook niet niks om het formaat van een tank te hebben. De bestelling staat genoteerd in m'n agenda hoor, ik zal voor jullie duimen!

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat, dierenfan, Dnies90, GoogleAdsense, Maanon_, PetalBot en 6 bezoekers