vertrouwen??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

vertrouwen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:29

ik baal. ik zaterdag lekker stappen met mn vriend zijn broertje onze vrienden en een paar meiden van stal allemaal hartstikke leuk en gezellig voor het eerst sinds lange tijd weer s te diep in t glaasje gekeken, en aan het einde van de avond gebeurde het hoor voor de neus van mn vriend pakt zijn broertje me vast en zoent me voluit Boos! Frusty. ow wat voel ik me stom dat dit ooit had kunnen gebeuren. mn vriendje zit er erg mee en vertrouwd me niet meer, zn broertje weet het niet eens meer. en ik weet het al helemaal niet meer! mn vriend wil me niet kwijt ik hem ook niet alleen is zijn vertrouwen in mij weg Frusty Frusty Frusty Frusty ik heb er spijt van en kan mezelf wel (voor mn hoofd slaan) maar ik moest t ff kwijt
Laatst bijgewerkt door renegade op 25-02-03 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt


Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:35

Dat is inderdaad niet zo fijn, probeer het vertrouwen van je vriend weer terug te krijgen zou ik zeggen. Weet het anders ook niet

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:50

ja maar dat gaat een heel tijd duren en ik zou eerlijk gezegt ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:52

Tip: volgende keer leestekens gebruiken want ik moest drie keer lezen voordat ik het begreep.

Maar heel lastig idd.
Ik neem aan dat je dit niet wilde. Maar ff een vraagje: Heb jij vrolijk met hem mee staan te zoenen?
Je zegt dat je er niks meer van weet maar jou vriend heeft het zien gebeuren. Miss is zijn vertrouwen weg omdat jij er niks tegen gedaan hebt.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:58

oke bericht is aangepast. ik weet dat t gebeurd is en dat ik niet ben mee gegaan, en ik kan niks anders doen dan zijn vertrouwen terug winnen.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:24

het is toch zijn broer die dat deed? Kan jij toch niks aan doen?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:28

Heb je hem terug staan zoenen of heb je hem van je af geduwd ofzo? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Als je zijn broer echt hebt gezoent, dan kan ik me goed voorstellen dat hij je niet meer vertrouwd. Drank is daarvoor geen excuus. Heeft zijn broertje alleen geprobeert jou te zoenen, dan moet hij niet boos zijn op jou, maar op zijn broer...

* To Belg, or not to Belg *

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 19:18

hij is boos op ons alle 2 als er 2 vechten hebben er 2 schuld en ik weet dat drank geen exuus is en dat gebruik ik ook niet als exuus het is nu gebeurdt en kan er niks meer aan veranderen ik mag blij zijn dat hij me nog een kans geeft en ik ben dr echt heel blij mee en ga m nu ook helemaal voor me winnen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:28

Heb ik ook weleens gehad zoiets, maar toen wist ik er ook niets meer van. Ja ze kunnen het ook gewoon verzinnen natuurlijk, maar dat zal bij jou wel niet Knipoog
Tja kan jij toch ook niet aan doen als je bezopen ben? Er zat toch helemaal geen gevoel bij. Ach joh zoenen stelt toch niets voor zeg? Hij blaast het wel op, jij kan er nu toch ook niets meer aan veranderen?


Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:57

Oei ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Ik hoop voor je dat het goedkomt.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:42

Het is zwaar vervelend. Kan ook niet echt uit je verhaal opmaken of je er wat tegen hebt gedaan of niet. Het ligt natuurlijk ook aan de hele situatie er om heen, wat deed jij wat deed je vriend enz. Ik vind drank idd ook geen excuus, maar dat zei je zelf ook al. Om geduld terug te krijgen zul je er denk ik veel tijd voor moeten nemen. Zoals ik al zei weet ik niet hoe alles is gebeurt, maar het is wel belangrijk dat je er goed over praat met je vriend, zodat je weet wat hem precies dwars zit, misschien is hij nu juist wel bang dat je meer voor zijn broertje voelt, dit soort twijfel zul je misschien iets weg kunnen nemen. Verder zul je heel veel geduld moeten hebben en hem goed begrijpen. Ik hoop voor je dat alles weer goed komt, maar als hij je een kans wil geven laat dat in iedergeval zien dat hij er energie in wil steken! Hele veel sterkte

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, DreamGuide, Gitana, JornaR, Mar_M, YandexBot en 172 bezoekers