kennen jullie deze site van zadels????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

kennen jullie deze site van zadels????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 11:35

ik kwam laatst op deze site terecht:
www.zadelmarkt.nl
het is een site waar ze dus heel goedkoop zadels (en andere dingen voor paarden) verkopen. mijn vraag is: kennen jullie deze site? is het betrouwbaar als ik daar een zadel ga kopen? de prijzen zijn nl erg aantrekkelijk maar ik hoor verschillende wantrouwige mensen om me heen die zich afvragen waarom het zo goedkoop is enzv..
als er iemand is die er een zadel heeft gekocht hoor ik graag hoe en wat

*\o/* *\o/*


ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:37

ja, niezo betrouwbaar volgens mij (heb ik gehoord) ze verkopen ze mooi, maar het zijn echt geen goede zadels.. het is erg verleidelijk.. maar je kunt er beter niks kopen.. volgens mij..

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:47

Gebruik de zoekfunctie maar eens!
Dan krijg je heel veel verhalen over zadelmarkt.
Eerst was het overigens nog onder de naam: go.to/zadels

Ik heb er zelf helemaal in het begin een dressuurzadel vandaan gehaald en daar was ik niet zo heel erg over te spreken.
Het zadel op zich zag er keurig uit maar de pasvorm en de zit waren niet echt goed.
Iets later heb ik er nog een keer een stockzadel vandaan gehaald. Deze was wel beter qua pasvorm maar ik kreeg het zadel volledig kaal waardoor ik nog veel bijkomende kosten heb gehad aangezien het bijna onmogelijk bleek een passende singel erbij te vinden.

Je kunt er wel goede spullen vinden maar vertrouw niet alles wat ze zeggen daar!
Als je wilt gaan kijken neem dan in ieder geval iemand mee met verstand van zaken want er zit veel slecht spul tussen helaas.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:48

gebruik alsjeblieft de zoekfunctie, hier is al zoooooo veel over geschreven, het is echt al compleet uitgekauwt! Ik heb er trouwens ook een zadel van gehad, dat was een oliebol waar je omdat ie zo breed was niet eens op kon zitten.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 11:51

dacht al dat het niet al te betrouwbaar zou zijn, die zadels. zal nog es ff die zoekfunctie gebruiken. bedankt voor de reacties!!

*\o/* *\o/*


Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:05

Ik had het er pas met een bevriende zadelmaker over, zijn mening was dat de stockzadels inderdaad redelijk goed waren, maar de andere zadels bagger. Het is bijvoorbeeld geen 'echt' leer waarvan de zadels gemaakt zijn, tenminste, de zadels zijn gemaakt van afvalleer. Bij het bewerken van leer wordt er namelijk een laagje dat minder goed is afgesneden, en van deze laagjes zijn de zadels van zadelmarkt gemaakt, ze worden op elkaar gelijmd, en voilá een dikke lap leer.... De vulling schijnt ook nogal wat te wensen over te laten, waardoor de zadels slecht op te vullen zijn, en dus moeilijk passend te maken.

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers