"De bende van Witten" heeft een logée!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

"De bende van Witten" heeft een logée!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 20:15


Ik rijd Tinka nu al een half jaar en ze had nog nooit met Sarah van Maaike gemeet.

Vandaag had ik dus om 2 uur afgesproken bij Maaike en Sarah. Ze was al bijna opgezadeld (Sarah dan Schijnheilig ) toen ik aankwam, want uiteraard was ik weer ietsje te laat Bloos
Met Maaike op Sarah en ik op de fiets met wat logeerspulletjes voor Sarah gingen op weg. Eerst een stukje door een woonwijk, het spoor over en toen het bos in richting Witten, waar Tinka en de rest van de gang staat.
Onderweg ging het eigenlijk heel goed, Sarah was soms wat dribbelig maar ook lekker enthousiast. In het bos nog een praatje gemaakt met een man die helemaal weg van Sarah was: "PRACHTIG!" *aai aai*
"Nou, wij gaan weer verder" "PRACHTIG paardje, is ze lief? Ja he?" Ja heel lief *LOL* Maar nu gaan we echt weer Haha!
Vlakbij de ijsbaan hebben we geruild en ben ik op Sarah gegaan, weer een stukje door een woonwijk en toen waren we ook al snel in Witten.
Het was volgens mij fietsteller precies 8,5 km.
Tinka uit de bak gehaald en opgezadeld. En toen hebben we samen nog een ritje gemaakt bij de plas. Normaal is het er een drukte van belang, en nu we wat foto's wilden hebben was er geen kip te bekennen
We hebben dus maar wat foto's van elkaar gemaakt. Nerd
Sarah werd helemaal leip in het water, die stampte alsof haar leven er van af hing, ze spetterde niet alleen Maaike helemaal nat, maar ook mij en Tinka *LOL* Super gezicht!
Toen op de zandpaden nog een stuk gedraafd en gegaloppeerd, was heerlijk! Op het moment dat Maaike riep : "hier komen we!" was het pad alweer afgelopen dus wij hebben lekker gewonnen Haha! Tong uitsteken
Daarna Sarah naast de Haf op stal gezet, Tinka in d'r eigen stalletje.
Maar zo verliefd als de Haf in het begin naast Sarah stond zo vervelend werd hij later, dus we hebben Sarah verhuisd naar de box naast de twenter, ging beter volgens mij. De Gelderse merrie mag de Haf vanavond weer even opvoeden, wordt wel weer eens tijd.
En toen zijn Maaike en ik samen op 1 fiets weer naar huis gegaan.
Morgenvroeg haal ik haar weer op, gaan we weer naar de paarden en fiets ik weer mee als ze Sarah naar huis rijdt.

Was erg gezellig, heerlijk weer er ook bij.
Morgen eens kijken of het Sarah ook goed bevallen is op stal, met allemaal vreemde paarden Cool
Ben benieuwd wat voor geintjes ze voor vannacht in petto hebben en hoe braaf Sarah morgen is, die krijgt vast het een en ander aan streken ingefluisterd door de bende Haha!


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 21:07

Gezellig zo'n logeerpartijtje ! Houden de paarden nu een pyamafeestje Haha! ?

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 21:41

*LOL* zo wilde ik het topic dus eerst noemen: "pyjamaparty bij tinka" Haha!
Maar er zijn maar een paar die een pyjama aanhebben, de rest slaapt naakt Bloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 21:58

Cody schreef:
:)) zo wilde ik het topic dus eerst noemen: "pyjamaparty bij tinka" Haha!
Maar er zijn maar een paar die een pyjama aanhebben, de rest slaapt naakt Bloos


Oh geweldige Cody-opmerking weer! Cool

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 22:33

hahaha!! Ben ook benieuwd wat je morgen weer aantreft op stal Haha! Misschien lopen ze dan allemaal naakt *LOL*

:evaw:

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:14

Citaat:
Sarah werd helemaal leip in het water, die stampte alsof haar leven er van af hing, ze spetterde niet alleen Maaike helemaal nat, maar ook mij en Tinka Super gezicht!

Waar ken ik dat toch van? Helemaal watermak dankzij onze Balloerveldrit vorig jaar?
Gaaf, dat kan ze zo leuk, dat spetteren in het water!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 23:15

Zijn ook foto's van! Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:18

Leuk verslag weer Marije! Party!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe ze er morgen bij staan, was wel raar om m'n paardje achter te laten. Maar volgens mij vermaakt ze zich wel.

Ik vond het ook erg leuk vanmiddag! En nu we weten dat het goed te doen is, moeten we het zeker vaker doen! Ze waren heel braaf vond ik, op een enkel incidentje na (achteruitracen nadat het ringetje van de martingaal vastgeraakt was in het teugelvlindertje, wat er nou juist zit om te voorkomen dat de martingaal vast komt te zitten )


Quote tijdens het aansingelen: "Ik ga wel trekken, steek jij 'm er dan in?"
"Moet ik je helpen, of kom je er alleen wel mee klaar?"
En wij lachen, net zo'n stelletje oversekste pubers Haha!


Tinka was er volgens mij nog niet helemaal uit of ze Sarah nou aardig vond of niet, maar in ieder geval sloegen ze elkaar niet de hersens in, dus voor herhaling vatbaar! Lachen

Ik ga nu de foto's bewerken en uploaden enzo. ben benieuwd hoe ze zijn geworden, ze komen zsm op ITP.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 23:22

maaike van de vis schreef:
Quote tijdens het aansingelen: "Ik ga wel trekken, steek jij 'm er dan in?"
"Moet ik je helpen, of kom je er alleen wel mee klaar?"
En wij lachen, net zo'n stelletje oversekste pubers Haha!

JIJ begon!!! Bloos

Ja dat martingaal-incident was wel even heftig, heb nog nooit een paard zo snel achterwaarts zien gaan geloof ik Scheve mond

Nou Tinka vond haar later wel aardig geloof ik, nadat ze gewonnen had met de galop, toen was ze ineens heel vrolijk, heel apart Schijnheilig

Alleen Saar was wel een beetje bang, met die vrouw die foto's ging maken met haar vinger voor de lens probeerde ik Tinka naast Sarah te parkeren, maar die keek met een scheef oog van "ojee, niet te dichtbij he?" Scheve mond


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 02:54

[quote="Kitty"]
Waar ken ik dat toch van? Helemaal watermak dankzij onze Balloerveldrit vorig jaar?
[quote]


Ja klopt. Sinds die keer gaat ze echt veel makkelijker het water in, ze heeft door dat het best leuk is!


En hier dan de foto's:

[ITP] Eindelijk: Tinka en Sarah hebben kennis gemaakt!



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 08:16

maaike van de vis schreef:
Ja klopt. Sinds die keer gaat ze echt veel makkelijker het water in, ze heeft door dat het
best leuk
is!

understatement Haha!

Nou ik ga zo de deur uit om je op te halen, ben benieuwd hoe ze erbij staan. *LOL*

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 09:17

Ik ben gisteren en vandaag langs Sarah's wei gereden en ik vind het wel kaal hoor. Alleen Mickey en dat vosje...

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 09:19

Ja raar hè. Ik ging gisteravond nog even Mickey voeren en ik miste echt iets Scheve mond We gaan haar nu ophalen, ben benieuwd wat ze vannavcht uitgespookt heeft Haha!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:16

en hoe is het vannacht gegaan?

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:30

Volgens mij wel goed. Ze stonden vanochtend allemaal nog in hun eigen box Haha!
Nu staat Saar weer in de wei. Op de terugweg was ze erg dribbelig, wilde blijkbaar GRAAG naar huis Knipoog Ze heeft er zelfs nog een soort capriool uitgegooid *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 14:04

Ja, op het harde, wel een beetje onverantwoord hoor Haha!

Sufferd, bij de trein staat Saar rustig te kijken en dan komt er een vrachtwagen en dan flipt ze de pan uit.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:17

Cody schreef:
Ja, op het harde, wel een beetje onverantwoord hoor Haha!



jij bent lekker op dreef Haha! *LOL*

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:58

Klinkt erg gezellig, het was ook heerlijk weer om buiten te rijden.
Ben erg benieuwd naar de foto´s maar ik zie helaas kruisjes.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:25

Als het goed is, doen ze het nu wel wel.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 13:58

Hmmm wat heerlijk zeg.... Maar ik heb ook niet stil gezeten hoor. Marc en ik hebben zondag een lange rit gemaakt van 30km (4 uur rijden en een hoop zadelpijn). Dan woensdag een rit van ongeveer 2 uur. Donderdag iets korter, een half uurtje, en kom nu net thuis van een rit van 3 uur....

Tsja, nu kan het nog, zullen we maar zeggen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, belle_boef, joyce83, MairiMacBran, Mark0919, shaddy82 en 47 bezoekers