Ymke jij staat toch in........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 20:54

Zeist die manege daar komt mijn oude paard vandaan Bam Bam misschien ken je haar wel ze was eerst van de manege ze heette bam bam omdat ze alles kort en klein sloeg ze is gekocht door een ene sietske na een paar jaar ging ze daar weg en ging op en stal dicht bij die manege staan op een pension stal daarna heb ik haar gekocht nu is ze er helaas niet meer maar het lijkt me leuk als mensen wat meer over haar weten
gr. thirza


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 12:17

welke manege? Ymke staat in Soest, ik kom wel eens in Zeist/Austerlitz ed. Maar BamBam ken ik niet, ik ken wel iemand die heel lang op Manege Zeisterbos gewerkt heeft, misschien dat die wat weet.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 19:25

austerlitz daar rij ik 1x in de week op donderdag krijg prive les van olga
bam bam stond op die manege

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 16:27

nee, die ken ik niet. Daar starten ze wel met de endurance dacht ik (Napoleon ofzo?), maar ik ken er niemand.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 21:08

ik bedoelde op die manege in zeist daar stond bam bam hoe heet ie ook al weer

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 16:04

zeisterbos?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 17:41

Neej, ik sta op manege De boshoeve in soest.!!! ken austerlitch wel... ben ik regelmatig geweest als groom, met een meisje die meedeed aan de FNRS diploma wedstrijden..

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 19:01

Manege Zeisterbos ken ik wel. Daar heb ik vroeger veel buiten gereden en mijn moeder is daar op haar 17e begonnen met paardrijden.
Toen ik heel 7/8 was reed ik op Flicka, Speedy, Derby en Samba. Later (in 93)heb ik er nog een winterseizoen regelmatig buitengereden en dan reed ik op Petertje, Lotje, Gizmo of Pablo. Ik weet niet of die er nog zijn. Pablo niet heb ik wel eens gehoord, die is gevallen met sneeuw en toen afgemaakt. Mijn Pablo heb ik eigenlijk een beetje naar die Pablo genoemd omdat ik het wel een leuke naam vond en dat was ook een vos. daar heb ik toen ook een sgw op gereden. foto is van die sgw op Pablo bij manege Zeisterbos:
[img]../upload/2/katrien.jpg[/img]
[edit Heike]=heb even de foto verkleind



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-03-16 03:11 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 19:02

foto is wel erg groot, sorry

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 20:39

wacht ff ik ben niet zo slim blond dat zal het zijn
ik bedoel eigenlijk in soest ja daar stond bam bam ongeveer 7 a 8 jaar terug

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 17:52

waaaaah.. Lotje is er nog steeds... Oh dat is zo'n lief oud poepie. Ken je letka nog? Die is nu wel dood. Ze hebben heel veel paarden dezelfde naam gegeven. Dus samba ed zijn er nu weer. Verder is er ook nog petertje, die si nu van Hester (ken je die?). De echte oudjes, van de Oude Smits zijn nu denk ik wel allemaal weg (op Lotje na). Chris (de zoon, ken je vast wel) heeft het nu over genomen. Jij bent dan echt kort voor mij daar nog geweest. Wij komen er nu zo'n vijf jaar met onze eigen paarden om in Den Treek te rijden. Mijn zusje is meer thuis in de paarden die er nu staan, die heeft er nog elke week les.
Na de oude flicka is er nog een nieuwe flicka geweest, er zijn al tig Bento's geweest ed. Heraut (heel groot bruin paard) stond er nog wel een hele tijd, maar die is nu geloof ik ook weg. Echt grappig!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Ladyson, shaddy82 en 38 bezoekers