Zwart/witte Paint hengst gestolen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88626
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Zwart/witte Paint hengst gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 11:44



bab
Berichten: 21
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: Bornem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:28

schandalig , hoop echt dat jullie snel goed nieuws krijgen

DubbelFun

Berichten: 88626
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 15:18

Even voor de duidelijkheid: het is niet mijn hengst die gestolen is. Ik ben slechts de brenger van slecht nieuws (wat deden ze daar vroeger ook alweer mee) Lachen

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:42

het is ook heel vreemd dat er maar een paard is gestolen uit de stal! Je zou haast denken dat het een bekende moet zijn geweest of iemand die al eerst is gaan kijken en wellicht erg veel belangstelling had voor de hengst. Wat moeten ze er mee, zonder papieren en straks weet de hele paardenwereld het en dan kunnen ze hem nergens meer in het openbaar laten zien! Schandalig! schofterig etcetc. Extreme duivel heel veel sterkte en hopenlijk vinden jullie hem heel snel weer terug!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 19:36

mischien vragen ze losgeld ofzo

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:22

XxSwEeTy schreef:
mischien vragen ze losgeld ofzo


Inderdaad, anders steel je geen paard van 50.000 euro.

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 11:02

zo erg maar als je voor zoooooo veel geld paarden heb staan waarom heb je dan geen betere beveiliging????????????? Verward

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:26

Ik hoop dat ik hem vind, kan ik meteen van de beloning een paard kopen, haha Haha! en waar ligt dronten ergens ook alweer? Verward

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:38

rainbowcash schreef:
zo erg maar als je voor zoooooo veel geld paarden heb staan waarom heb je dan geen betere beveiliging????????????? Verward

als ze zo'n paard willen stelen, kun je jezelf echt nooit goed genoeg beveiligen denk ik! ze moeten gewoon met hun poten van de spullen van een ander afblijven! Extreme duivel laten ze daar eens mee beginnen, gewoon gaan werken voor hun geld, wat zou de wereld er dan anders uit gaan zien!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:49

rhijnauwen"]
[quote="rainbowcash schreef:
zo erg maar als je voor zoooooo veel geld paarden heb staan waarom heb je dan geen betere beveiliging????????????? Verward

als ze zo'n paard willen stelen, kun je jezelf echt nooit goed genoeg beveiligen denk ik! ze moeten gewoon met hun poten van de spullen van een ander afblijven! Extreme duivel laten ze daar eens mee beginnen, gewoon gaan werken voor hun geld, wat zou de wereld er dan anders uit gaan zien!
[/quote]
sinds wanneer zijn paarden spullen? Verward bijdehandje weer he?! *ZUCHT* Slapen Gaaaap okok Haha!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)


rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:22

hahah ja dat izz zo maar je weet hoe het gaat momenteel in nederland
ze werken niet voor hun geld maar stele het gewoon of nog erger ze stelen gewoon een paard Extreme duivel

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:33

het meest belachelijke vind ik dat justitie vaak weet wie de dieven zijn en er dus niets aan doen!
Mijn fries is zo'n 10 jaar geleden gestolen geweest (was toen nog niet van mij), stond ergens waar dus bekende van de politie waren en die gingen dus niet mee kijken nadat de eigenaar een tip had gekregen.
ze heeft een hele nacht op het bureau gezeten en toen ginge de heren eindelijk mee.
en ja hoor daar stond meinke, tongnummer pleite en klaar voor transport naar Italie voor de lijkkoetsen.

Van iemand zijn friezen, papieren en een vrachtwagen jaren geleden gestolen.
ookd aarvan wisten ze wie het had gedaan maar ze durven er gewoon niets tegen te doen.
hij is zelf naar de rechter gestapt en heeft die man uitgescholden voor rotte vis, werd niets tegen gedaan?
hij wilde ze uiteraard uitdagen en ja dus niet gelukt he.
stelletje miskukkels!

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, ElCid, lillylover, Misslev, NorwayFjord, Raamzicht, Selente, senna21, Supertje, Toushie, UhNee, xPabloBokt en 73 bezoekers