AOC Barneveld opleiding paardenhouderij

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sill
Berichten: 13
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: driebergen-rijsenburg

AOC Barneveld opleiding paardenhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:29

Hallo, is er iemand die de opleiding paardenhouderij niveau 2 BBL in Barneveld aan het Groenhorstcollege volgt of heeft gevolgd? Ik ben geïnteresseerd in deze studie, en zou het leuk vinden als iemand mij hierover meer zou kunnen vertellen. groetjes[/b]


lovelygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 08:21

ik zit op het groenhorst in maartesdijk

BerrY ft Ashley n'd pebbels zijn mijn trots:D:D:D

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 16:38

Ik heb in Barneveld de Diermanegement gedaan, maar er zitten hier genoeg mensen die die Paardenhouderij daar doen. O.a. Linet.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:01

Ikke doe paardenhouderij & Management niveau 4, een 4 jarige opleiding.
Linet hier op bokt doet idd ook ph!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

sill
Berichten: 13
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: driebergen-rijsenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 17:53

weten jullie ook of er volwassenen aan deze school deelnemen leeftijd ongeveer 30 en hoger?BBL dan natuurlijk, werken en leren , 1 dag per week naar school. Ik ben namelijk 35 en zou niet de enige willen zijn zeg maar......
Ikzelf zou interesse hebben in niveau 2, Groom lijkt me een mooi beroep. groetjes sill


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:55

Bij mij in de klas zat er een vrouw van 29, wij deden de vierjarige in twee jaar voltijd. Veel mensen van oudere leeftijd zie je er niet, maar dat moet te doen zijn toch?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sill
Berichten: 13
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: driebergen-rijsenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 18:10

Het is wel te doen, meest van de tijd ben je op de werkplek, stage, maar eigenlijk zou er ook een volwassenopleiding kunnen komen voor herinstreders. Misschien bestaat er een aparte opleiding tot groom, groetjes sill


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 6 bezoekers