Paard mishandeld

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 20:22

Wilde even wat kwijt. Vanmorgen in de krant las ik dat er hier in Twente alweer een paard bruut is mishandeld met een mes. Hier word ik dus even helemaal niet goed van. Het schijnt dat dat de laatste paar maanden al een paar keer eerder is gebeurd. Niet alleen met paarden maar ook met andere dieren. Ik zal jullie de details besparen. Ik hoop maar dat Pistolen Paultje hier achter aan gaat (deze man weet het soort mensen dat dit soort dingen doet vaak op te sporen. Wat er dan gebeurt weet ik niet, maar het zal niet zo fijn zijn voor deze persoon).

OK, wilde dit even kwijt. Het heeft de hele dag door mijn hoofd gespeeld.


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 20:46

Pistolen Paultje heeft zich gemeld: las dit nl. op horses, hoop dat het helpt Extreme duivel
De patient die al jaren lang midden en oost Nederland teistert, met vooral een voorkeur voor merries, is alweer langere tijd in Oost Nederland aan de gang. De lokale dierenbescherming stelde vanuit haar zuinige middelen ten einde raad 2.500 gulden beschikbaar. Dit initiatief is door de landelijke dierenbescherming aangevuld met 5.000 gulden. Ikzelf heb hier 2.500 aan toegevoegd. Zojuist is bekend dat de stichting paultje (pistolenpaultje) 10.000 toevoegt. Geef dit bericht door aan wie je wil, maak het bekend. (niet via dit forum, maar ook ook ik doe maar een poging om zoveel mogelijk mensen te bereiken

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 06:43

Ooooh,
ik hoop zo dat die Pistolen Paultje die gek ook eens even een mes in z'n hol stopt Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie