Wie gaat er nog meer Carnaval vieren??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Wie gaat er nog meer Carnaval vieren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 20:32

Wie gaat er nog meer Carnaval vieren?? Ik wel in iedergeval! Misschien vrijdagavond.. maar zaterdagavond zobiezo en zondag ook nog! Ik ga denk ik als K3 met nog 2 vriendinne verkleed.. haha wordt wel leuk knalroze rokje met een wit truitje erboven en haar in allemaal staartjes denk ik! en Knal make up!

Hoe gaan jullie?? Of nog tips voor leuk k3 uiterlijk??

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:39

ikke ga ook! 5 dagen!!
heb er echt zin in.
heb een groene met oranje broek (onze clubkleuren) en een shirt met clublogo. verder week nog niet wat ik aan doe.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:03

Ik ga zaterdag en zondag, en dinsdag zeker want dan hebben we hier 11-kroegentocht. Das zooo gezellig!
Ik ga als non. Das tenminste een lekker warm pakkie.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:11

Ik ga zowiezo de zaterdag en daarna zie ik t wel hoeveel energie en al ik nog heb. Ik ga heel ordinair beetje als prutsmuts, kort rokje, kort truitje, veel make up, nepwimpers en al dat soort dingen.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:51

Ik ga ook carnaval vieren Zaterdag en dinsdag, dan ga ik als duivel Extreme duivel En 16 maart doe ik mij aan de stoet bij ons, als matroos met de voetbal( voetbal zelf wel niet, maar ben suportur Knipoog ) heb er echt zin in Haha!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:11

Nope, ik dus niet. Ik hou dus echt niet van carnaval Heb er van jongsaf aan al een hekel aan gehad. Ik zie het nut er niet van in om juist met carnaval je verkleed helemaal lam te zuipen, dat kan zonder dat verkleden toch ook wel elk weekend? En daarnaast hou ik ook niet van dronken mensen Haha! Maar ik vrees dat ik er deze keer toch niet onderuit kom om zaterdagavond naar Oldenzaal te gaan om me daar te mengen in het feestgedruis aangezien mijn vriend het altijd wel leuk vindt (weliswaar 'onverkleedt'). Zucht...... je moet wat over hebben voor een goede relatie Tong uitsteken
Maar ik heb dus al sinds de lagere school (zo'n 13 jaar dus) geen carnaval gevierd

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:30

Gekkemeid schreef:
Wie gaat er nog meer Carnaval vieren?? Ik wel in iedergeval! Misschien vrijdagavond.. maar zaterdagavond zobiezo en zondag ook nog! Ik ga denk ik als K3 met nog 2 vriendinne verkleed.. haha wordt wel leuk knalroze rokje met een wit truitje erboven en haar in allemaal staartjes denk ik! en Knal make up!

Hoe gaan jullie?? Of nog tips voor leuk k3 uiterlijk??


Wat leuk, wij gaan ook als K3! Wij gaan alleen iets anders, namelijk een beetje als K6 want er zijn 6 vriendinnen . En we doen allemaal een zwarte broek aan met daarboven een ongeloofelijk truttig truitje of een K3 truitje. Idd staartjes in ons haar, truttig opmaken. Misschien neem ik me toverstafje wel mee, kan ik "hocus spocus" zingen Knipoog

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:33

ik vlucht weg naar de bergen, zo als elk jaar
week lang aprèsskiën, skien en feesten... Cool

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 10:57

Ik niet, misschien dinsdag nog even, maar verder heb ik er eigenlijk nog weinig zin in, ga wel lekker thuis zitten met een biertje Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:32

hier vieren we niet echt carnaval, hebben we hier niet Boos!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:42

Hier wordt heel veel carnaval gevierd!! ik heb er echt zin in!
Ik word Jennifer lopez in Aint it Funny(zigeuner zeg maar) en misschien ook een dag Lara Croft Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:55

Ik ga proberen iedere dag anders te gaan.
Ik heb nog een tomaat/appelpakje liggen (rood ding, met een knalgroene pruik en maillot Haha! )
Mijn cowboypak van vorig jaar ga ik ook een dagje aandoen.
Van mijn zusje mag ik haar Obelix-pak van vorig jaar lenen (knaloranje pruik en een witblauw gestreepte broek)
En dan op dinsdag natuurlijk als boerin, want dan is het de dag van de boerebroelof (=boerenbruiloft).
Ik ben dit jaar heel fanatiek begonnen aan een fanta-dopjes-pak (want ik drink altijd fanta) maar ik heb het zo druk gehad met andere dingen, dat ik het dit jaar niet heb afgekregen. Dat wordt dus een streven voor volgend jaar, om fanta-dopje te worden Haha!

Zaterdag ben ik niet in Venlo, maar anders zou ik ook 5 volle avonden in de stad zitten. Nu zijn het dus maar 4 dagen. Het is dat ik geen bier lust en vooral fanta drink, want anders Knipoog .

Ik had trouwens ook altijd een hekel aan carnaval, al die stomme pakken die je aan moet enz. VERSCHRIKKELIJK! Maar vorig jaar was het toch wel erg gezellig, met een groep vrienden (voorheen altijd met familie) dus heb er dit jaar wel zin in. Het is ook wel grappig, omdat ik geen alcohol drink en de rest wel. Dan kan ik ze altijd de dag erna gaan vertellen wat ze nu weer hebben uitgespookt Knipoog (niets ernstigs hoor, maar wel grappig).

Nouja, ik heb iig heel veel zin in carnaval Haha!