Wauw!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Wauw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 13:34

Heb je wel eens van die dagen, dat je aan het rijden bent en onder het rijden heb je gewoon een moment van verstandverbijstering en het enige wat in je opkomt is "WAUW!"

Dat had ik gisteren dus :)

Dinsdagavond lesavond... Ik was een beetje traag, dus snel opgezadeld en naar de bak gehobbeld. Lekker even losgestapt en een paar rondjes gedraafd... en na 10 minuutjes ofzo was de hele bak leeg! Had ik dus de hele 60x20 hal voor mij alleen... Dus nog even verder losrijden en hij kwam al heel snel lekker los... Hij begon zelfs helemaal te knagen op het bit...

Even wat overgangetjes oefenen, stukje draf doorzitten en proberen hem iets meer in te buigen (vind hij erg moeilijk) en toen stond dus ineens mijn instructeur voor me... Had hem helemaal niet gehoord, maar zijn "Ga vooral door waar je mee bezig bent" opmerking was wel heel stoer :)

Toen dus met de les begonnen, heel veel schakelen en stap - draf, draf - stap overgangen gereden, waarbij ik hem op het laatst echt helemaal vanuit zijn achterbeen voelde vertrekken.... Stapte echt met een hele grote grijns af, hij leek wel een volleerd dresuurpaard :) Net echt...

Ik begrijp nu ook eindelijk wat mijn instructeur bedoelt met "actiever, niet harder", heb nu eens eindelijk echt lekker op mijn benen gereden en hem ook nog wat ronder in zijn lichaam gekregen.

Ben echt weer helemaal trots op mijn kleutertje ;)


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:41

Ik begrijp precies wat je bedoeld Ik had dit afgelopen zaterdag toen ik les had! Opeens kon ik eindelijk stelling naar binnen vragen zonder dat hij door mijn been heenviel.... het leek wel of bij Omar ook opeens het kwartje viel. Omar is al bijna 9 maar is bij zijn vorige eigenaar verkeerd ingereden en wist dus niet wat aanleuning was, stelling etc. Samen zijn we nu aan het leren en iedere les gaat het beter dus dat is echt een kick Knipoog

Zaterdag stapte ik af met zo'n gelukkig gevoel Lovers Wauw ja dat gevoel ken ik Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:57

Lekker he Eva zo'n gevoel. Ik heb gister voor het eerst weer in de buitenbak gereden. De buitenste voltes zijn prima te doen alleen het achterste middenstuk is beetje bagger. Maar nog een paar dagen deze zon en ik hoop dat dat dan ook weg is. Weer lekker in de buitenbak rijden.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 14:30

Hihi... daar heb ik mijn paard "ingereden"... Tong uitsteken Leuk als er weer eens een aan de kletter gaat in de longeerkraal... Of toen die ambulance met loeiende sirenes het terrein op komt rijden... of... Knipoog

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:36

Geen idee, heb ik nooit meegemaakt. Maar ja je kent Co reageert toch niet verder dan een beetje verdwaast opkijken, van wat zijn jullie in godsnaam allemaal aan het doen.
Ach nieuw voorjaar, nieuwe kansen.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:38

Heerlijk is dat!!!
Ik glunder dan ook nog een dag na.
En dan ben ik helemaal happy en weet ik dat we het samen toch wel kunnen.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 14:52

Het stomme is dat hij vorige week nog compleet tegen mijn been was en alles nogal stug ging... maarja, toen heeft mijn instructeur er even opgereden en die heeft hem daar behoorlijk doorheen gereden. Lijkt er wel op of hij dat lesje onthouden heeft Lachen

Vorige week zat ik er ook nog over te denken om hem mischien naar een trainingsstal oid te sturen naar iemand die er acht verstand van heeft, in plaats van mijn geklungel... Maar dit is dus wel echt tien keer beter Lachen

Vandaag mag hij dus lekker een beetje door de losgooi bak denderen, want hij heeft echt heel erg zijn best gedaan afgelopen week.

Wordt nog wel eens wat met die muppet Lachen

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 21:57

echt leuk voor je! Leuk dat het zo goed gaat!

Het is al helemaal leuk, omdat het vorige week zo slecht ging. Houden zo!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Mark0919, sterregoud en 34 bezoekers