Is de Kür van Eyes al verloot onder de donateurs?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Is de Kür van Eyes al verloot onder de donateurs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 16:04

Daar ben ik benieuwd naar?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:19

Ik hoop het niet want ik heb nog een flinke donatie over te maken naar Bart van de veilingen *LOL*

Niet dat ik er zelf iets aan heb, maar ik kan er vast wel iemand heel blij mee maken

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 17:22

Cody schreef:

Niet dat ik er zelf iets aan heb, maar ik kan er vast wel iemand heel blij mee maken


Dat is bij mij hetzelfde hoor. Maar het idee zou leuk zijn Cool

Maar idd ik kan beter ook nog heel even wachten want ik moet ook nog eea van de veiling overmaken, dan maak ik weer meer kans Knipoog

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:42

Voor zover ik weet wel hoor. (Jammer voor jullie Knipoog )
Die van Astridh gaat zeker door, van Prakkie weet ik niet zeker (heb Eyes er niet over gehoord), maar kan me niet voorstellen dat hij niet doorgaat.
De küren zijn dus op helaas. Verdrietig
Over de kür van de donateurs zou je hem even een pb moeten sturen, ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat, nu hij voor Astridh ook al een kür gaat maken, omdat zij de eindtijd niet goed ingeschat had. Ze dacht 3 uur 's middags en het was 3 uur 's nachts.
Hij gaat er dus al 2 maken voor bokt.
Tip, even een pb die kant op. Hij leest weinig meer op bokt, dus dit topic krijgt hij vast niet onder ogen. Van een pb krijgt hij melding via zijn e-mail.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 09:17

Jasmijn, als ik het goed had, say it if i'm wrong. Dan zou hij er in principe 1 verloten onder de donateurs en 1 aanbieden op de veiling. Van die 1 op de veiling heeft hij er 2 gemaakt. En voor zover ik begrijp zijn dat er in totaal 3? Maar ik begrijp het ook als het bij 2 blijft.
Ik zal 'm idd eens een PB sturen.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:24

Je hebt gelijk hoor, je had het goed begrepen, maar toen had Astridh nog geen roet in het eten gegooid }> Zij had zich echt vergist in de eindtijd, vandaar dat hij voor haar toch ook een kür gaat maken, dus weer extra geld voor bokt.
Idd het handigst om een pb te sturen.
Ik weet wat hij gezegd had, maar omdat het er nu voor de gewone veiling al 2 zijn, weet ik niet meer zeker of die derde doorgaat.
Jij of Bart zullen het wel van hem horen als je een pb stuurt.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 04:03

Sorry voor de late reactie, ben wegens bezigheden niet meer zo vaak op Bokt, maar even ter verduidelijking;

De küren van Prakkie en Astridh maakten deel uit van de boktveiling.
M.a.w. het aanvankelijke aanbod is dus nog steeds van kracht.

Citaat:
Quote:
Voor een ieder die minimaal in het Z rijdt of die personen kent die kürgerechtigd zijn heb ik het volgende voorstel.

Degene die minimaal €10 stort op de Boktrekening maakt kans op een volledig verzorgde kür (schrijven, video-opname, muziek etc.) .
Dus...ook als je nog niet kürgerechtigd bent, dan weet je wellicht iemand die voor €10 een kans wil maken op een kür twv €345,-(voor een Z kür).

Als ik dan een lijstje van Bart krijg (met minimaal 30 stortingen, -lijkt me toch niet teveel gezien de hoeveelheid Bokkers) dan trek ik daar met gesloten ogen een naam uit en die wint de kür.

Oke mensen, storten maar!!!!


Dit gaat dus om stortingen van minimaal 10 Euro gedaan door minimaal 30 personen (stortingen t.b.v. de Boktveiling tellen dus niet mee).
Als dit aantal gehaald is dan ontvang ik graag hiervan een lijst van Bart.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 09:51

OK, leuk! Dank je wel

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:24

't lijkt me het netst als we even wachten tot de veiling/donaties afgesloten zijn zodat er niemand buiten de boot valt... Er komen nog steeds donaties binnen Lovers

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 13:26

Dat is inderdaad wel het netst!
Ga je het bedrag ook nog een keer updaten dan Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:21

Net gedaan Haha!
Alleen geen donaties bijgekomen, vooral veilingen op het moment..

Ik wacht het nog even af, als er de komende week geen donaties bijkomen kunnen we wel wat met de kur gaan doen lijkt me Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 14:40

Veiling zal inderdaad nog wel even doorlopen, is ook erg leuk initiatief! Van mij heb je ook nog wat van de veiling te goed. Qua donatie was ik denk ik de eerste Knipoog

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:35

ik moet ook nog doneren, en heb wel iemand die Z rijdt!!! Maar ik moet nog ff wachten op mijn loon!!!

En aan wie moet ik doorgeven en hoe dat ik iemand heb die Z rijdt?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 21:44

Het maakt niet uit of je wel of niet iemand hebt die Z rijdt.
De kür wordt verloot, en als je dan niemand hebt die Z rijdt, dan kan je 'm bijvoorbeeld weggeven.