Een dagje meeten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Een dagje meeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 22:51

Hmmm waar moet ik beginnen Haha!

Eerst zou Jacksel vandaag met Cassidy meeten, toen ikzei dat het heel dicht bij mij was zou ze van te voren even langskomen om een touwhalster te knuppen (die boktveiling Haha!). Toen was het idee dat ik ook mee zou gaan naar Cassi, en toen later zou Ludo ook nog komen meeten (dat is dus allemaal gisteravond even gauw afgesproken allemaal Haha!)

Nou eerst kwam dus Sjeksel bij mij langs, ze had al een heleboel gezeik met het OV dus ze was er een half uurtje later dan de planning was. Zij zou voor mij een touwhalster knopen. Zie hier het resultaat (met bijpassend 'halstertouw' Haha!) Oh, en Berdientje is NIET vies, en ook NIET dik, dat ligt allemaal aan de uploadserver Schijnheilig Schijnheilig Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oke, daarna naar Cassi waar wij door vertraging ook een half uur later waren, wij gauw even een korte rondleiding door haar huis (met alle modelpaardjes ) en toen op naar stal, waar we eerst een uitgebreide rondleiding kregen langs alle paarden. Daarna ging Cassi even op Rejoice rijden... Met als mededeling dat ik geen foto's mocht maken omdat ze geen zin had om haar staart zaagsel-vrij te maken Haha! zie hier het resultaat (en de slimme manier van opstappen )
Afbeelding

Hier even wat rijfoto's (als het goed is op volgorde )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jaja toen moest ik er ook aan geloven... Ik moest ook op Rejoice Haha! (en ik vond het vréselijk Schijnheilig Haha!)
Afbeelding
Afbeelding
En ze zaten me met zijn allen uit te lachen Huilen en ik wou niet op de foto en toen gingen ze nog harder lachen Huilen ik ben zoooo zielig
Afbeelding
Afbeelding

En toen wou Karin er ook nog op, dus toen was het mijn beurt om foto's te maken en te lachen Haha! *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Let op Cassi en Ludo op de achtergrond Haha!
Sjeksel ook de banketstaaf (zonder censuur geschreven Tong uitsteken)
Afbeelding

Daarna nog even Linda:
Afbeelding
Die ook NIET op de foto wou Haha!
Afbeelding

Daarna gingen we Maccen, wat Lindat helemaaaaaaaaaal niet wou Schijnheilig Haha!
Toen hebben we daar nog vogeltjes lopen vouwen voor Dorine:
Iedereen druk bezig:
Afbeelding
Jaja en Linda kan het nu heel goed:
Afbeelding

En dan een paar foto's die NIET door de censuur heen zijn gekomen Schijnheilig (Sjeksel THANK me for that 2 Haha!)

Cassi met een kraanvogel en MIJN Happy Meal speeltje met 2 vogels Haha!
Afbeelding
En dan nog alle vogeltjes die we voor Dorine hebben gevouwen in de Mac. Ze komen via Karin jouw kant op Dorine! (Ik ging ook niet midden in de mac op de stoel staan om deze foto te maken Haha!)
Afbeelding


*oooooh op die fiets Haha! Volgende keer een fietsmeeting? Tong uitsteken*

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:53

Cewle foto's! Was zeker errug gezwellie!!!!!!!!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:54

Jaaaa volgende keer fietsmeeting Haha!
Leuk verteld enne ik mis enkele foto's van jou Noortje
Ga toch fioetsen zeg

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 22:59

Oh nog een van Cassi aan eht vogeltjes-vouwen:
Afbeelding


hee enne prutsmuts ik heb ook foto's van jouw weg gelaten, dus mochten die van mij er toch ook wel uit vond ik Schijnheilig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:59

Ja Noot, je zou ALLES erop zetten, weet je nog? Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:00

Leuke foto's! Lachen

Ook leuk om Cassi eens een keer te zien rijden, had ik nog nooit foto's van gezien namelijk... ziet er netjes uit! Knipoog

Was dus wel een gezellig dagje zo te zien Party!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:06

Cassi had de verkeerde spijkerbroek aan, als ik ergens een hekel aan heb zijn het opkruipende broekspijpen. Het zat dus een stuk minder dan ik gewend was. En dat is helaas te zien.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 25-02-03 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:12

Volgens mij was het best wel gezellig Haha!
Leuke foto's hoor!


*wil nu ook de censuurfoto's wel zien Tong uitsteken *

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:17

Rejoice onder het zadel, idd nog nooit op foto gezien, maar Kwijl loopt leuk joh!
En wat sta je sjattig met die vogel op je hoofd op de foto Tong uitsteken

Uiteraard willen we ook alle Noot foto's zien, ZONDER censuur!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:19

Ieteliet, ik heb onlangs nog foto's op DVT geplaatst van mij op Rejoice. Zeg nou niet dat je die gemist hebt?

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:22

Zonder censuur? Wat schuift het? Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:23

De terugreis van de volgende meeting? Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:26

Nee die heb ik al door de foto in het DVT had je al beloofd!!! en anders vind ik wel iemand anders om mee terug te gaan, of om me even af te zetten op een station Haha! *lekker PUH UH! Tong uitsteken*

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:38

*grijnz* dat bordje bij die foto van Cassi: parkeren op aanwijzing oersoneel Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:41

haha lol nog niet eens gezien Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:43

JA, hoe formuleerde Ludo het ook alweer? Dit is een ouderwetse MacDrive zonder ramen. Ze brengen voor iedere klant het eten persoonlijk naar buiten (stond op een gegeven moment een klant te wachten, vond het wel een droge opmerking.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:44

Ja idd want ik vroeg waarom het eten naar ze toe gebracht werd en toen maakte zij die opmerking, die was leuk Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:47

Aha jullie hebben plezier gehad dat is op de foto's te zien. Die Rejoice lijkt me een ontzettend mak paard.

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:49

He! De mooie polder van Starnmeer op de foto! Cass had je gehoord dat er vorige week een stuk of tien pony's van de andere kant bij jullie aan waren komen schuiven (bij Kees vandaan dus!) ............ Het was gerust NIET de schuld van pablo dat geloof ik niet! *LOL* Haha!

Effe on-topic wel leuke en gezellige foto's, jullie hadden mooi weer voor een meeting!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:52

Ze is ook erg mak Greetje, voor zover ik het heb kunnen zien vandaag dan Haha! het echt een hoop dat ik op haar heb gereden zonder cap Haha! (ik durf niet op Mander zonder cap Haha!)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:56

Oh Cassi, netjes hoor op Rejoice! Kwijl
Hele toffe combi!
Ziet er gezellie uit!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:00

Was het gezellig Verward

Het was SUPER GEZELLIG Haha!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:32

Het zijn in elk geval hele gezellige foto's en wat is die Rejoice toch een leuk paard, alleen die staart Knipoog

Jacksel zou mij ook kraanvogels leren vouwen maar dat heeft ze nooit gedaan, zeker omdat ik haar niet mee naar de Mac had genomen Haha!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:45

JAAA het was echt heel erg gezellig!!!!!! Ik was om 21.30 thuis, dankzij een niet al te snelle buschauffeur Lips are sealed

Nou van huis naar Cassidy ben ik in totaal 3 uur onderweg geweest. In amsterdam moest ik 40 minuten wachten, maar dat is geen probleem, want ik MOET altijd even spioneren bij de AH in andere steden Haha! Niet zulke vriendelijke caissieres als ik ben, dat was duidelijk. Daarna even lekker buiten in de zon gezeten, ik kan wel een kleurtje gebruiken, haha.

Toen in de trein naar Purmerend, door de ij-tunnel, waar mijn oren heerlijk dicht gingen zitten. Maar gelukkig zat er een HELE leuke jongen naast me, die met mij aan het reizen was. MAW: ik was zijn kortingskaart Haha! Hij wilde niet eens een stukje met me fietsen

En toen Purmerend....Tsja. Daar sta je dan moederziel alleen, want Noortje en Deksel durfden geen van beiden Trudy te bellen. En ik zag Trudy nergens Maar toen zag ik iemand heel vrolijk kijken in een auto...en jahoor, het was de goede auto! Haha!

Gezellig gekletst en even foto's gekeken van "mijn" Glory en het half uur wachten was zo voorbij en daar kwamen Dekseltje en Berdientje heel vrolijk aan gelopen...En was het gelijk gedaan met de rust Knipoog

Toen naar Trudy's huis en alle prachtige minipaardjes bekeken (die niet eens afgestoft mogen worden, wat een uitvinding! Haha! ). Echt geweldig, erg gaaf! Daarna naar de paardjes.

Rejoice is een scheet, een lekkere dramkont (IK WIL ETEN!!!! Vork Vork )
En Glory had niet zoveel behoefte aan aandacht volgens mij, die was niet zo in haar hummetje blijkbaar. Ook nog een erg schattig Kwijl veulentje gezien (HEBBEN HEBBEN Haha! )

Toen ging Trudy rijden, andere stijl dan ik gewend ben, maar het zag er goed uit. Daarna Noortje en toen Deksel en toen ben ik er ook nog maar even op gaan zitten, gaaf paard is het hoor! Maar ik heb morgen vast weer spierpijn, ik rijd niet echt regelmatig kan ik wel zeggen Haha!

Toen naar de MAC, waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had Schijnheilig , maar ja, meeste stemmen gelden he, het was natuurlijk een democratisch dagje Knipoog

Eindelijk kan ik kraanvogels vouwen (met hulp hoor) en ik heb er ook 2 gevouwen. Leuk werk om tijdens saaie colleges te doen Ik ga morgen gelijk vouwblaadjes kopen Haha!

Toen naar huis en naar de bus, met Karin richting amsterdam gegaan, na een dramatisch afscheid Haha! In Amsterdam waren we veel te vroeg en zijn we nog even naar de AH gegaan (hoezo verslaafd Lips are sealed ) En nog wat gedaan wat jullie niks aangaat (en nee, niet fietsen Knipoog )

Toen richting amersfoort en was Karin thuis en toen mocht ik nog een uurtje blijven zitten en was ik ook thuis, waar ik heel hard naar het toilet ben gerend Haha!

Trudy, Noortje en Dekseltje, het was een onwijs gezellige dag, bedankt voor alles!!

Ennuh.... FIETS HEM ERIN!!!!


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:49

Bij Glory was het echt te merken dat ik een drietal dagen niet was geweest. Ja ik merk wel dat het een echte merrie is. En bij haar ben ik nog niet zo scheutig met wortels. En Rejoice kleed je haast uit op zoek naar iets lekkers ( en ik geef nota bene nooit wat Schijnheilig )

Enne, nu maken jullie me toch wel erg nieuwsgierig. Wat hebben jullie gedaan dat ons niets aanging? Nou? Nou?