Leon komt eindelijk Tiek bewonderen :-)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Leon komt eindelijk Tiek bewonderen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 19:06

Al vroeg in de morgen gaat de telefoon: Leon kan de bushalte niet vinden Koe

Toen hij eindelijk goed en wel in de bus zat, en ik netjes op tijd op de halte sta te wachten, zie ik de bus + leon langs rijden, zonder te stoppen...
T begon goed dus Lachen

Toen we ff snel wat gedronken hadden en fotos gekeken, gingen we richting tiek...leon mocht op een hele stevige fiets }>

Na ff tiek bewonderd te hebben, en te concluderen dat Tiko wel een stuk kleiner is dan hij op de fotos leek, dacht ik hem even in de wei te gooien. Echter...de anders zo brave tiko, voelde zich dit keer te goed op netjes aan zijn maantjes mee te lopen, dus peerde ervandoor. Toen hij eindelijk de wei in mocht had hij zo'n haast, dat hij uitgleed.....Myrthe schrok zich de klere Bloos

Na de andere paarden van stal te hebben bewonderd, simone (jordy) te hebben ontmoet en mijn stal te hebben gemest (ik heb dus gemest he, leon stond te kijken Haha! ) gingen we tiek weer uit de wei plukken....

Ik weet niet wat er in de lucht hing, want tiko, die zich ALTIJD, maar dan ook ALTIJD laat pakken, kreeg het op zijn heupen..... Na een potje koeien vangen hadden we hem te pakken.

Toen ging leon met tiek aan het werk in de bak. En ik geloof dat tiek het nog aardig deed....alleen het feit dag hij niet zoveel ( Boos! ) ontzag had voor het draadje was wat minder.....hij denderde af en toe door de omheining heen. Toen heeft leon nog even zonder zadel gestapt en gedraaf (hij kwam nauwelijks op mijn ukkie.....maar hij bleef volhouden dat heb bij snowdon heel makkelijk ging...tuurlijk leon Knipoog )

Door dat we druk bezig waren, leon met zich kapot rennen, en ik met heel geinterresseerd kijken, waren we vergeten te filmen..dus helaas, van dit gedeelte geen fotos.....

Maar het hoofdoel: Leon mocht Tiek naar de binnnebak stappen, zonder fiets erbij }> Na het opzadelen, en het concluderen dat leons voeten niet in mijn beugels paste, ging ze op weg. Op het erf al de eerste onenigheid, maar na kort gevechtje konden ze het erf verlaten......tot zover kwam ik ook nog, maar een stukje verder lag voor mij de 'stop' dus het werd spannend. Na een auto geramd te hebben, en bijna in de sloot te hebben gelegen..en ik geloof dat tiek ook omhoog was gekomen, heeft leon toch gewonnen en hebben leon en Tiko veilig de binnenbak bereikt.

Tja..en tiek is in het begin, en al helemaal bij vreemde erg tegen de hand, en aangezien leon ook geen beugels had, denk ik niet dat hij erg lekker gereden heeft, want tiek was ook al wat moe, van het werken in het begin. Des ondanks heeft ie nog wel heel wat rondjes genoten van Tiko's galop....Om bepaalde redenen moest ik er ook nog even op, want leon moest 'iets' doen, he leon }> Knipoog Tong uitsteken

Leon heeft hem weer terug gestapt, en nadat we hem nog even hebben laten rollen, zijn we richting snackbar gegaan...... nadat wij lekker ongezond hadden gedaan, besloten we nog erger te zondigen (ik, leon en richtje, mijn zus Clown ) en plunderde nog even de Super....daar heb ik ons ook weer lekker voor schut gezet.

Op de terugweg op de fiets nog lekker geroddeld over een paar bokkers Bloos }> Haha! , en toen moest ik heel erg opschieten want ik moest werken. Leon werd nog door RIchtje overgehaald om mee te gaan naar 2 verzorgpaardjes van haar, maar ik moest helaas door..... Verdrietig

Naar verhaal heeft ie ook nog lekker (????????) bij ons gegeten, en heeft mijn vader zich weer ernstig misdragen...ach, nou weet hij iig hoe ik zo gestoord kom Lachen Hopelijk durft hij nog een keer terugtekomen ...

al met al een gezellig dag, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar....want hij moet ook nog een keertje op tiek komen springen, en rijden als hij wel beugels heeft.....dan kan die pas merken hoe lekker tiek eigenlijk rijd Schijnheilig

Waarschijnllijk volgen er nog wel fotos, maar pas als leon ze er op zet, en dat kan geloof ik pas over een weekje...maar I promise...ze komen

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:10

hmhm Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:11

snowdon schreef:
hmhm Lachen


wat bedoel je daarmee leon? was het zo erg bij myrthe? 9 wat ik wel kan begrijpen dan hoor!)

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:21

Zo te lezen was het erg gezellig!
Ben benieuwd naar de foto's!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:24

Het was idd erg gezellig, en tja over het bij ons eten zullen we maar verder niet in details treden, dan durft niemand meer hier te komen Lachen)

Leon is dus daarna nog even mee geweest naar de twee paardjes van mij, een KWPN-er die zijn bit vreselijk vasthield en vreselijk slecht voor het been was (wordt normaal gereden door iemand anders, maar die kon niet en had gevraagd of ik hem even mee wilde nemen) en een (af en toe erg lompe) gelder.
Leon is begonnen op de KWPN-er (waarbij ook de beugels te klein waren) en is daarna nog even op die tuiger gestapt. Dit op verzoek van mij, z kan namelijk heel gestresst reageren als Dennis (van die KWPN-er) er op gaat zitten, en ik voreg me af of ze iets tegen mannen of tegen Dennis had. Bij Leon gedroeg ze zich keurig, redelijk ontspannen, goed voor het been en makkelijk te sturen (toch Leon?). Dit viel hem volgens mij na die KWPN-er wel alles mee Lachen. Terug ben ik maar weer even op die tuiger gegaan, want Leon voelde zich dan toch wat veiliger op de KWPN-er.....

Tja, daarna moest hij nog even bij ons doorbrengen om niet heel lang op het station te moeten staan. Misschien wil hij de volgende keer toch liever op het station wachten (hoe smaakt het broodje Bapao trouwens???).....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:36

En Leon, jij weet hoe hoog Gam is, is Tiko even klein? Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 20:46

Hij dacht dat ze ongeveer even groot waren geloof ik Lachen

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:56

Wat voor voeten heeft leon Verward Knipoog
Maar het komt erg gezellig over! Ben erg benieuwd naar de foto's Haha!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:04

Haha, het klinkt allemaal leuk *LOL* Wordt tijd dat ik ook langskom he Knipoog

Maar wat ik me nu afvraag.... Over welke bokkers is er geroddeld??? Schijnheilig

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:08

Tiko schreef:
Op de terugweg op de fiets nog lekker geroddeld over een paar bokkers Bloos }> Haha! , en toen moest ik heel erg opschieten want ik moest werken. Leon werd nog door RIchtje overgehaald om mee te gaan naar 2 verzorgpaardjes van haar, maar ik moest helaas door..... Verdrietig

Naar verhaal heeft ie ook nog lekker (????????) bij ons gegeten, en heeft mijn vader zich weer ernstig misdragen...ach, nou weet hij iig hoe ik zo gestoord kom Lachen Hopelijk durft hij nog een keer terugtekomen ...


Over wie hebben jullie geroddeld dan!!?? Extreme duivel
En Leon en eten... dat is nooit goed joh whahaha ik heb het maar gewoon opgegeven bij hem..

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 21:23

Hij lust geen soep, geen vlees met saus...tjee..lieten we wij nou soep en hache (hoe schrijf je dat???) eten Haha!

Tja..over wie hebben we niet geroddeld kun je beter vragen }>

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:53

Als Leon komt, eten wij hier hutspot *LOL* En dat lust ie wel Knipoog

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:06

Klinkt er gezellig zeg. En wat lijkt me dat erg als je zo weinig lust

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:13

Ah dus toch evengroot, ik moet snel eens komen kijken!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 21:26

JAAAAAAAH Lachen

Jammer dat je helemaal in het verre frisland woont ..... maar..je bent altijd welkom

Gezellig!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:34

Zeg, jullie hebben toch niet over mij geroddeld he? Haha!

Als Leon zo doorgaat heeft hij straks elke Tinker die van een bokker is gereden, hoeveel nog te gaan Leon?

Klinkt gezellig in elk geval!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:43

hoeveel nog te gaan? veel te veel Haha! Maarre niet alleen tinkers hoor Tong uitsteken


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 21:45

heeej leon! Heb jij nog een leuk verslagje van onze meeting Haha!

Wat vond je nou van Tiek enzo...tell me..... hmhm:D is alles wat wet tot nu gehoord hebben...

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:49

Nah... zo ver is het nou ook weer niet hoor Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:52

axeltje schreef:
Wat voor voeten heeft leon Verward Knipoog


Dat begin ik me nou eigenlijk ook wel aftevragen. Of hebben jullie gewoon dwergen voetjes ? Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 21:56

Ik heb kinder beugels...nog van mijn eerste zadel die ik kaal kocht. Die beugeltjes lagen toen toevallig op stal.....maar dit andere zijn toch redelijk normaal dacht ik...

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:57

Sorry, reageer later, inclusief foto's Tong uitsteken

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:02

ok dan...we zullen wachten Lachen

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:18

axeltje schreef:
Wat voor voeten heeft leon Verward Knipoog


maat 44 Schijnheilig

maar t gaat meer om mn schoenen dan om mn voeten hoor Tong uitsteken Ik rijd thuis altijd met mn westernlaarzen, maar die doe ik niet aan als ik met OV naar andere paardjes ga, mn stalschoenen zijn dus te breed voor de gewone engelse beugels, laat staan voor kinderbeugels!!!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:18

Ja, dat is ook niet zo verwonderlijk. Zelfs voor Jacksel moest ik de kinderbeugels aan het zadel van de pony vervangen voor gewone beugels en zij leeft op iets minder grote voet dan jij Knipoog

Maar begrijp ik nu goed Leon dat je niet alleen elke bokttinker wil gaan rijden maar elk boktpaard? Dan ben je nog wel een paar jaar zoet Knipoog Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers