Ganna en ik staan binnenkort op dezelfde stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Ganna en ik staan binnenkort op dezelfde stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 18:40

Hallo,

Ilonka van Ganna staat sinds afgelopen weekend in Rheden en ik was daar natuurlijk bij! Haha!

Ik was toch wel onder de indruk van de (nieuwe stallen) en hoe het daar allemaal gaat. Ik een nachtje erover geslapen en de volgende dag weer erheen. Met de eigenaar gepraat en ja hoor, beslissing genomen!
Per 1 april of uiterlijk per 1 juni ga ik ook naar die stal (nou ja, Don dan hè Knipoog )

Don krijgt een mooie open hoekstal met ligging op het zuid-oosten. Ik was de eerste die voor de 4 nieuwe stallen kwam en heb eerste keus. Dat is dus deze stal! Alles is open, maar als het van de winter te koud wordt kunnen ze die zijde afsluiten voor de wind. Ik ben er in ider geval heel blij mee!

Ik verheug me er nu al op. Kunnen Annalynn en ik met onze endurancepaardjes de Posbank en omgeving onveilig gaan maken }> .

Grappige is dat een andere bokker, die nu ook nog op de Maesberg staat (Sjakie oftewel Susanne) per 1 april naar een stal aan diezelfde weg verhuist als waar Don dus heen gaat!
De bokkers weer bij elkaar dus....
Laatst bijgewerkt door Djilna op 25-02-03 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:49

Heel veel plezier op je nieuwe stal. HEt zal absoluut een hele vooruitgang zijn dus Donsje heeft het er vast snel naar zijn zin.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:53

Déja vu... Knipoog

Ook hier ga ik je nog even vertellen dat ik het hartstikke leuk voor jullie vind! En natuurlijk ook voor jullie paarden. Leuk om samen te gaan trainen! Dat mis ik af en toe wel, een trainingmaatje in de buurt, ondanks dat ik het liefst in mijn eentje rijd. Ben heel benieuwd hoe het daar is, dus ik kom graag een keertje langs als het zover is!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:53

Wat lekker! Dan kunnen jullie samen trainen!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 19:02

Karin schreef:
Déja vu... Knipoog

Ook hier ga ik je nog even vertellen dat ik het hartstikke leuk voor jullie vind! En natuurlijk ook voor jullie paarden. Leuk om samen te gaan trainen! Dat mis ik af en toe wel, een trainingmaatje in de buurt, ondanks dat ik het liefst in mijn eentje rijd. Ben heel benieuwd hoe het daar is, dus ik kom graag een keertje langs als het zover is!


Nogmaals bedankt! Haha!
Ik vind het ook heerlijk om alleen te rijden, maar af en toe is het gewoon gezelliger met z'n 2en.
Nu maar hopen dat het tempo van Ilonka en Don R. een beetje overeen komen. Maar als ik Annalynn mag geloven gaat dat goed komen.