Foto's 2e boktmeeting bij Marijke en Minne! (Giga mooie foto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 21:11

Vrijdag was het weer zover.. ik ben afgereisd naar het zuiden van het land voor een tweede ontmoeting met Marijke. Ditmaal hadden we besloten dat ik er maar zou blijven overnachten. Ik had er geweldig veel zin in! 's Middags rond half drie was ik er en we gingen meteen met Minne weg, aangezien Marijke priveles kreeg. Hieronder kun je foto's bewonderen van Minne en Marijke. Ik moet zeggen! Ik vind 'm geweldig lopen en er prachtig uitzien! 's Avonds zijn Marijke, Henk (haar rots in de branding) en ik nog naar de Mexicaan geweest ivm de verjaardag van Henk. Nou, het was beregezellig en we hebben het erg leuk gehad! De volgende dag zouden we een buitenrit maken langs de stallen van Coby van Baalen, maar aangezien het weer niet echt mee zat, hebben we de zadelkamer maar opgeruimd en alles goed in het vet gezet. Kortom het was een beregezellig weekend met een overdosis aan lol! Op de terugweg ben ik nog langs Zilfia's hoeve gereden, maar foto's daarvan vinden jullie ook hier op het plaatjesforum.
Ik ben reuzebenieuwd wat jullie van de foto's van Marijke en Minne vinden!

Liefs, Sandra.


[img]../upload/305/marijke_en_minne_12.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_en_minne_11.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_en_minne_10.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_en_minne_9.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_en_minne_8.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_en_minne_7.jpg[/img]

De onderstaande foto vind ik persoonlijk geweldig! Ben benieuwd naar jullie mening!

[img]../upload/305/marijke_en_minne_6.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_en_minne_5.jpg[/img]

[img]../upload/305/marijke_minne_en_monique.jpg[/img]

Hieronder foto's van de drie katten van Marijke. Wat een lieverds he?

[img]../upload/305/obelixidefix.jpg[/img]

[img]../upload/305/bas.jpg[/img]



_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-07-15 22:15 ]</font>


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:16

leuke foto's. Wat kan dat beessie lopen zeg Kwijl

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:23

Wat een prachtige foto's.......zucht wat vind ik dat een schitterend paard........is ooit mijn droom Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:26

Afbeelding

deze is het mooist uitvergroten yeahhhhhhhh

soms is het beter om te zwijgen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 08:29

Ja, die foto vind ik zelf ook het mooist, maar die een na laatste paardenfoto is ook prachtig. Staan ze zo lekker monter op.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 08:37

Ja, is wel een leuk beestje. Ik denk alleen dat ik Beauty zo gewend ben, en dat ik hm daarom niet zo mooi aan de teugel vind lopen. Maar hijzelf is supppppppppeeeeeerrrr mooi! Lovers

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 09:05

hee
wat een gave foto's wat kan dat paard verschrikkelijk mooi lopen, ik ben helemaal niet jaloers Bloos *ahum* nee die kan echt gaaf lopen en ik vind die foto die jij zelf het leukste vind ook het leukste Kwijl Kwijl

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 09:08

Mooi paard zeg...

Love you all!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 10:18

Ontzettend mooi paard Kwijl Mooi stel die twee!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 13:36

Zeker weten! Ik mag ze beide erg graag! Party!!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 13:42

Bloos bloos, bloos, bloos Bloos

Wat ben ik toch trots op mijn paardenbeest!!

Ik ben blij dat jullie de foto's van Minne en mij mooi vinden. Met mega veel bedankjes voor Sandra uiteraard!!

Ik ben heel blij met die mooie actiefoto, die krijgt een mooi lijstje en een mooi plekkie in de kast!!

Enne Sandra... wij mogen jou ook heel graag en wat ons betreft gaan we voor de 3e boktmeeting hoor!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 13:46

Hij komt er! En wel op A4 formaat!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:47

Waaaaaauw, Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl , wat een prachtige Fries.
Op de manège staan 7 friezen en er is er maar 1 die bij Minne in de buurt komt. En dat zeg ik niet te slijmen!
Marijke, proficiat met zo'n mooi paard!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 17:22

toch vindt ik deze het mooist:

Afbeelding

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 17:28

Vaag, ik had hier een reactie bij geplaatst gisteren, ben 'em kwijt Verward

Dan nog maar een keer: Héééle mooie foto's! Wat kan dat beessie lopen zeg Kwijl

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 18:24

Leuk bessie...Maarre, volgens mij issie een beetje verkleurd door de zon. Wel apart hoor...een bruine fries! *LOL* *LOL* *LOL*

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 19:40

Dat zie je veel meer hoor, bruine Friezen. Combinatie van zon en zweet....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 10:00

En ik kan je beloven dat ie na zo'n training behoorlijk zweet!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 11:24

Ja Minne heeft coupe soleil!! *LOL* *LOL*

Ik vind het wel zonde en had het mooier gevonden als hij zwarter bleef, maar ja het is niet anders.

Het komt dus echt doordat hij heel veel buiten staat en ik verdom het om hem hele dagen binnen te houden of met een deken buiten te zetten alleen om hem wat zwarter te houden, ik heb 'm niet voor niets voor de LOL..!! Overigens is hij in de winter wel pikzwart.

Als hij erg gezweet heeft en dan spons ik 'm wel altijd af, maar inderdaad zweet maakt het wel erger.

Ik hoorde toevallig iemand van de week zeggen dat hij het juist een teken vond dat het paard het goed heeft. Als een Fries bruin is wil dat zeggen dat hij lekker vaak buiten op de wei staat. Ze hebben het allemaal volgens hem, alleen de één wat erger dan de ander.

Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor de complimentjes, is toch een bevestiging voor me dat Minne en ik het niet zo slecht doen samen Knipoog

Liefs Marijke

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 11:39

Wat een onwijs mooi paard en hij loopt ook errug leuk!
De onderste 2 foto's vind ik erg tof, ook dat 'portret': hij staat echt statig zoals een fries hoort te zijn!! *LOL*
Wat is de afstamming van Minne..? Hij lijkt ook behoorlijk aan de maat?
En complimenten dat 'ie zo bruin is hoor, echt serieus!!
Mijn buurman heeft ook een fries, puur voor de lol, ze doen er vrijwel nooit meer wat mee ( gem. 1 keer per 3 weken een half uur dor t dorp om gezien te worden zeg maar..)
en hij heeft veel wei: je voelt 'm ankoen: dat beest loopt dus niet buiten in de zomer, 'want dan wordt 'ie bruin en dat moet niet"..
Al zou hij er shows en concours me lopen,
dan nog gaat 't welzijn voor vind ik, maar dan kan ik me er heeeel minimaal nog iets bij voorstellen..
Maar met dit paard doen ze dus niets!!
Hij mag naar buiten vanaf een uur of 4 s middags en dan tot s avonds. overdag staat 'ie op stal.. Boos!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 11:52

Nou inderdaad giga mooie foto's!!!! En ook een super cool paard!!!!!! Echt leuk hoor Party!!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 11:56

Hoi Madelein,

Minne is Teunis x Feitse uit een moederlijn met allemaal ster en model er achter. Hij is ongeveer 1.65 / 1.67 ik weet het niet precies omdat ik hem nooit heb laten meten, maar hier zal het niet ver vandaan liggen.

Hij komt dus van de fokker en eigenaar van beide hengsten (Toonen uit Maren Kessel) vandaan en komt uit dezelfde lijn als goedgekeurde hengst Nanning. In principe was Minne dus geselecteerd om naar de hengstenkeuring te gaan, maar zoals jullie misschien wel op sommige foto's kunnen zien is zijn hals niet mooi recht, halverwege valt zijn manenkam iets om... maar dat is maar goed want anders was dit superpaard nooit van mij kunnen worden Party!! Party!!

Minne is voor mij echt het ideale paard. Ik heb hem nu bijna anderhalf jaar en toen ik hem kocht had ik nooit gedacht dat ik zelf weer in het zadel zou belanden (heb nogal negatieve ervaring achter de rug met bijrijdster). Maar dit paard heeft mij zoveel vertrouwen gegeven, dat ik sinds 4 bijna 5 maanden weer zelf rijd en met positief resultaat zoals je ziet. De dame die erbij staat op één van de foto's is mijn instructrice Monique en zij rijdt ook minimaal 2 x per week op Minne.

Zonde van die Fries van je buurman zeg...!! Jammer dat er mensen zijn die zo met hun paard omgaan en andere belangen zwaarder laten wegen dan het welzijn van hun dier. Voor mij staat voorop dat wat er ook gebeurt alles leuk en goed moet zijn voor Minne en dat zijn belang voor gaat boven al het andere.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 16:31

heej, ik ben ook een ker gebeld door G Toonen uit m-K, omdat ik
'm gesproken had op een beurs, ik was toen geintresseerd in een fries ( nog steeds..), en hij wist er natuurlijk een aantal te koop staan, waaronder een paar van hemzelf. Mar ik schrok me echt rot van de prijzen (ik wist dat ze aan de prijs waren, maar ongetwijfeld zijn er wel goedkopere te krijgen als je 'de juiste wegen' weet..?)
Hij had toen wat veulens te koop voor gem. prijzen van rond de 10.000. Dat vond ik voor een veulen toch wat veel..
Maar afgezien hiervan: een fries is minder makkelijk en sober te houden dan een fjord, en gezien mijn omstandigheden moesthet wel een sober dier zijn, dat niet doordraait o.i.d. wanneer ik eens een week of 2 niet kan rijden..
Ik ben ook al jaren weg van friezen, heb en tijde op de fries van m'n buurman gereden, maar wil er graag een van mezelf..
Maar ooit heb ik ook een fries, ik blijf ze gewoon heel speciaal vinden, bovendien hebben ze wat meer maat dan een fjord..

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 21:04

Begrijp het niet helemaal... een Fries minder makkelijk sober te houden? En niet eens lekker rustig kunnen laten staan? Waarom niet? Heb jaren op Friezen gereden en dit nog nooit eerder gehoord en begrijp het ook niet echt.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:14

Hee, wat een mooie Fries! Echt gaaf beessie Marijke! En die zwart met witte kat... die lijkt op mijn Pouzz! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 31 bezoekers