Zijn de nieuwe kleuren niet geweldig?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Zijn de nieuwe kleuren niet geweldig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 19:36

De nieuwe zomerkleuren dit jaar?
Roze dekjes, allerlei pastelkleurtjes! Noem maar op!
Ik ga zeker een roze setje halen, da's echt wat voor Pompidou! Kusje
En dan heb ik het niet eens over de bijpassende Burlingtonsokken en allerlei jasjes en truien...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:40

Ja, ik had het ook zien hangen bij de ruitersportzaak, pastelgroen, pastel roze, pastelblauw Lachen

Niet echt mijn kleuren, maar zal vast leuk staan Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:27

Brrrr... Boos!
Zachtroze? Lichtblauw? Mintgroen?
Stel je het eens voor op een rooie vos..... *LOL* Wie weet koop ik eens zo'n dekje, kunnen we lachen Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:30

Vre-se-lijk... Heel misschien nog lichtblauw, maar ik ga echt geen roze op die ruin van ons leggen.

Denk dat ik maar lekker strak in het donkerblauw met zwart blijf rijden, dat is me tot nu toe erg goed bevallen! Cool

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:32

Mhh misschien koop ik wel een vreselijk cool roze halster voor mijn vosmerrie Tong uitsteken Maar verder: wal-ge-lijk Misselijk Mintgroen? oliebol hé, zelfs mijn oma heeft die kleuren niet aan Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:36

wat een smerige kleuren zeg!
Dat lila is ook zo'n vage net-niet kleur.
Nee hoor, ik volg gewoon mijn eigen smaak ipv de mode, mooi zand, donkerbruin, mosgroen, grijstinten. Veel mooier en stoerder!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:36

Ja ik heb het inderdaad gezien inclusief de shabrakjes en bandages met winni the pooh. Grappig om te zien maar echt now way dat ik dat op mn haffie ga leggen. Ik heb al een baby blauwe en dat vind ik al heel flitsend.

Maar op sommige andere paarden/ponys zal het best staan.(denk ik) en je moet er natuurlijk van houden. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:38

Ik geef mijn geld liever uit aan een kwalitatief goed product met een beetje een neutraal kleurtje. Volgens mij maak ik mijn paard daar veel gelukkiger mee. De kleurtjes zie ik toch niet als ik er op zit Haha!

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:42

leuk voor ponie meisjes al die winnie the pooh en ijslollie kleurtjes...
neen dank, van mij mogen er wel wat meer supermooie klassieke dekjes op de markt komen, is altijd zo van hetzelfde....
dr moet toch wl wat te bedenken zijn?

en roze op je paard vind ik echt ordi Misselijk Haha!
maar ja smaken verschillen he....
gelukkig maar.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:43

Jippie schreef:
Ik geef mijn geld liever uit aan een kwalitatief goed product met een beetje een neutraal kleurtje. Volgens mij maak ik mijn paard daar veel gelukkiger mee. De kleurtjes zie ik toch niet als ik er op zit Haha!


Als je het toch niet ziet, maakt het toch niet uit welke kleur je sjabrak heeft? Ga je in pimpelpaars met rode stippen! Knipoog

Ach, wel leuke kleurtjes, maar ik zou ze zelf niet snel kopen.
Babyblauw is al heftig genoeg *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:47

Ik wil gewoon wat wasmachine-veilige kleurtjes Haha!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:53

haha leuk licht roze op mijn fjordenruin Haha! Haha!
Bij sommige paarden staan deze kleuren denk ik wel leuk Pling Licht er maar net aan wat voor 'n paard je hebt Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:57

Ik heb het ook gezien, maar da's niks voor mij. Veel te snel echt smerig
Geef mij maar de neutrale donkere kleuren.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:06

Zwart, grijstinten, wit en ecru... ik varieer liever in de structuur van de naden en de stof en kleuren qua biesjes.
Ik heb maar 1 uitschieter in de vorm van een Fuchsia kleurig dek,
maar dat is nauwelijks een pastel tint te noemen Haha!
Verder heb ik een voorkeur voor Eskadron dekjes.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:29

jantina schreef:
Brrrr... Boos!
Zachtroze? Lichtblauw? Mintgroen?
Stel je het eens voor op een rooie vos..... *LOL* Wie weet koop ik eens zo'n dekje, kunnen we lachen Haha!


Haha! mijn woorden.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:49

orri schreef:
Ik heb maar 1 uitschieter in de vorm van een Fuchsia kleurig dek


Oew dat klinkt gaaf zeg!

Verder staat babyrose Revanza vast goed, babyblauw staat haar nl. ook erg gaaf. Revanza is nl. donkerbruin, en daar vind ik het geweldig bij staan! }>

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:50

Ik zag ze laats ook bij de ruiterzaak liggen! Maar.. Lichtroze?? M'n paard is toch geen barbiepop!! Ik vind babyblauw al erg genoeg dus ook nog roze... ik kan het niet aan *zucht* Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:52

Als ik geld teveel had kocht ik zeker wel zo'n dekje.
Vind het wel leuk die felle kleurtjes, vooral op zo'n dikke fjord die ik heb Haha!
En toch ben ik geen penny meisje Haha!
Laatst bijgewerkt door rebati op 24-02-03 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:54

En toch gaan die kleurtjes verkopen. Al is het alleen maar omdat "dat meisje van de club die ook heeft en dus ik die ook moet hebben" En natuurlijk loopt daar iedereen achteraan.
Mijn moeder word gek als ik daar mee thuis zou komen. Naast groene, blauwe, grijze, beige en witte paardenwasjes nog een Roze en een baby blauwe draaien....... Denk t nie.. Ik houd het dus lekker veilig, al is het alleen maar omdak er zelf ook nog mee rond zou moet rijden.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:57

Ik vind de kleuren echt verschrikkelijk. Ik heb de shabrakjes gezien en het lijkt net alsof ze te vaak gewassen zijn en daardoor verbleekt. Denk niet dat ze hier goed mee zullen verlopen! Kom maar op met de volgende mode kleuren Haha! Doe maar weer ruitjes, dat vond ik wel stoer

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:00

IIIIEEEEKSSSS!!!!!!!! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Getverderrie, ik zie me al aankomen: Goedendag beste kijkbuiskindertjes, daar rijdt Imker met baasje, in een mooi rose outfit, bestaande uit babyrose bandages en een prachtige rose zadeldekje, voorzien van een modieus babyblauw biesje. Dat baasje en paard saampjes bijna 38 jaren tellen, is een verneukeratief feitje en daar moet men even niet op letten... Dit prachtige rose setje is verkrijgbaar tegen actieprijs, daar velen Misselijk Misselijk op deze nieuwe modetinten.

Ik krijg er helemaal de kriebels van. Volgens mij is dit spul echt bedoeld voor de hedendaagse Penny *sorry* Galopmeisjes....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:16

Gatverdamme, mint.... Misselijk roze....pastel.... Misselijk Veel te zoetsappig, ik haal het niet in m'n hoofd om dat op m'n paard te doen, jaks....

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:20

Ik zag in Zwolle een werkelijk KNAL oranje zadeldek. Leuk voor op je fries!!

Helaas heb ik geen zwarte, maar liever knal dan pastel!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:40

gruwel! Ik houd voor mezelf al niet van pastel, en lompe aanstaande mams Raimaer in babyroze/blauw, nee dank je.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:05

haha ik zie 1 van onze trekpaarden nou niet met die kleurtjes lopen Haha! moet niet gekker worden .....sssssssssssssssttt brechje heeft een dekje met babayblauwe letters Tong uitsteken Maar dat kan nog net wel bij een blauwschimmel Huilen maar een dekje helemaal in die kleur Lips are sealed Haha!