Verslag springwedstrijd Kalverhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Verslag springwedstrijd Kalverhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 11:37

Vandaag heeft mijn zus meegedaan aan de springwedstrijd op de Kalverhoek, nu nog thuis voor ons.

Het begon allemaal niet helemaal super.
Gisteren had ik met een vriendin Magic tot in de puntjes verzorgd. Vorige week getoiletteerd, gisteren benen wassen, staart wassen, 3x poetsen. Ze zag er super uit.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=103923

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=103920

Kwamen we vanochtend op stal, smerig paard. Ze had nog geen eten gehad, terwijl wij al wilden opzadelen. Nu moest ze met volle buik springen.

Het inspringen ging zowaar goed. Anders is dat altijd een ramp, dan weigerd ze alles en in de ring foutloos, ja raar paard Tong uitsteken
Maar vandaag ging ook dat goed.

Toen de wedstrijd super!! Foutloos.
Ze sprong wel oefen laag (ong 70 cm) Het was alweer een tijd geleden dat ze een wedstijd deden en geen les, dus dit was net leuk. Zo kon nog wel meer maar we waren blij dat het goed ging en ze allebei vertrouwen hadden. (ze zijn ooit samen in hindernis geknalt)

Dus voor ons zit het erop voor ons...
Nog andere mensen naar de Kalverhoek geweest?


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:56

hee gaaf joh! fijn dat het weer zo goed gaat met magic, ik kan niet wachten tot ik het beesie i.r.l kan zien. WE moeten maar eens snel een datum prikken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:43

Fanatiek geborsteld zeg *LOL*
Ik heb vandaag ook gesprongen, maar moest op de wedstrijd nog even een borstel eroverheen halen Bloos Maak me met springen nooit zo druk, maar zorg wel altijd dat mijn kleding en tuig verzorgd is

Fijn dat het zo lekker ging met je zus, bij mij ging het ook goed Party!!
Het was zeker wel druk bij jullie Verward Snap nu ook waarom wij vandaag nauwelijks profs aan de start hadden op de vereniging(behalve twee Friezen) Die zaten allemaal bij jullie natuurlijk Haha! (prijzengeld bij ons is gewoon lager Knipoog )

We gaan snel meeten hoor als jullie verhuisd zijn Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 21:50

Ja lijkt me hardstikke gezellig!!

Ehm welke profs iets van Hans v Kalsbeek, Johan Lasseur en nog meer, die?
Ja die waren bij ons ja!

Is ons prijzengeld zo hoog, valt toch wel mee?
Mn zus had HC gedaan, zo banketstaaf anders voor de kindjes.

Wat heb jij gesprongen dan?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:08

Die bedoel ik inderdaad. En dan nog de ruiters die voor Klaver rijden, Marco Sas en die jongens van Beukers *LOL* Maar misschien hebben sommige een dagje vrij genomen na de kampioenschappen van vorige week Knipoog Heeft Hans nog een beetje goed gesprongen of weet je dat niet Verward

Ik heb L gesprongen *LOL* Het eerste parcours foutloos en balkje in de barrage, was derde. Het tweede parcours ging net zo lekker als het eerste, alleen mijn paardje was door de warmte niet meer zo vlug van voren dus er rolden drie balkjes mee. Maar wel superfijn gereden Haha!

Bij ons hebben ze nog weleens de neiging om waardebonnen te geven...zou dat het zijn Schijnheilig (kreeg vandaag trouwens wel gewoon geld *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 22:14

Ehm ja Marco Sas heb ik ook gezien geloof ik en ik hoorde de luidspreker over een Beukers.
Hans had met 1 paard in het oefen hoog een balk. Verder weet ik niet, zijn naar huis gegaan. We waren moe, wij moesten vroeg op. Normaal blijven we wel langer.

Oh gefeliciteerd, netjes hoor!!
Waar staat jou paard eigenlijk?


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:09

Helemaal aan het eind van Noord-Holland, in Den Helder *LOL*
Maar als je eens in de buurt bent ben je welkom hoor Haha!
Ik heb ook woensdag springles in Heerhugowaard dat is al wat dichterbij Knipoog

Ik was gister van ongeveer half negen tot een uur of vijf op de wedstrijd, mijn zusje aan het begin, ik halverwege, maar dat werd het eind. En de rest van de tijd mocht ik EHBO-en Lachen Lange dag dus...!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:12

goed gedaan!! Haha!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 19:45

Thanx luna!

En Gomir, heb je nog les van Hans of niet meer?
Hm Den Helder, volgens mij kom ik daar niet zo heel vaak, maar we kunnen natuurlijk wel een keer afspreken.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:56

Ongeveer 1 keer in de twee weken op woensdag(bij de toekomst in heerhugowaard) En ik ben van plan om dat voorlopig zo te houden ook *LOL* Heb na een hele tijd modderen eindelijk weer een fijne instructeur gevonden Party!!

Den Helder ligt meestal niet echt op de route, maar je bent altijd welkom Knipoog (volgens mij gaan we off-topic Bloos Schijnheilig )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 23:30

Ach het was toch mijn topic Haha!
Maar we kunnen dit idd beter via pb berichten gaan doen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers