slachtoffer(s) gezocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

slachtoffer(s) gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 22:19

Hoi!
Ik ben op zoek naar iemand (of iemanden Knipoog ) die met mij mee zouden willen gaan naar Frankrijk om daar op een manege/mini-camping/herberg te gaan staan en werken.
Ik wil vast ervaring gaan opdoen met werken/"wonen" in het buitenland, voor als ik later groot ben en 2 jaar geleden vertelde de eigenaar van die manege in Frankrijk me, dat ik maar moest komen, als ik wilde komen werken dus dit lijkt me wel een goede kans om te testen of ik wel geschikt ben voor het buitenland.

Het is nog niet voor 100% zeker of het door kan gaan, maar het kan zeker niet doorgaan als ik niet iemand vind die mee wil. Ik mag namelijk van mijn ouders niet alleen naar Frankrijk reizen (ik zou dan over Parijs moeten en mijn ouders vertrouwen dat niet) vandaar dat ik iemand zoek die mee wil om slachtoffer te zijn.

De manege ligt in het noordwesten van Frankrijk, in Bretagne. Het plaatsje heet La Feillée en ligt in de buurt van het iets grotere plaatsje Huelgoat. De eigenaar is Nederlands, maar heeft een Franse vrouw
Het werk zou bestaan uit het uitmesten van stallen (er zijn maar 6 stallen, dus zoveel werk is het niet), het zadelen en verzorgen van paarden, eventueel bijspringen in de gîte (herberg) en nog andere klusjes. In de buurt zijn nog heel veel bezienswaardigheden en er is de mogelijkheid om een trektocht te paard te maken.
De paarden die er staan zijn o.a selle français, anglo-arabieren en bretonse trekpaarden


Wie o wie wil er een paar weken met mij opgescheept zitten en tegelijkertijd veel van een super mooie omgeving zien.

(nogmaals, het is nog niet voor 100% zeker dat het door kan gaan, maar ik ben wel alvast aan het kijken of ik iemand kan vinden die hier ook zin in heeft Lachen )

*edit* ik heb geprobeerd er foto's bij te zetten, maar die zijn zo groot, dan wordt alles uitgerekt, voor de foto's moet je dus maar pb'en Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:33

Wat een leuke kans Assie, gaaf. Ik kan niet mee Huilen Haha! , kan Duncan niet zolang alleen laten, maar voor iedereen die het wel leuk lijkt en Assie niet kent: Assie is een hartstikke leuke meid, waar je enorm veel lol mee kunt hebben. Als ik 15 jaar jonger was ging ik gelijk met je mee.

Hoop voor je dat het doorgaat !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 08:39

Wanneer wil je gaan en hoe oud moet je zijn??

Ik wil best mee maar misschien ben ik te jong??
En ik zit ook nog op school, maar als het in de vakantie is wil ik heel graag mee!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:38

Echt as als ik niet aan het verhuizen was geweest ging ik mee! dus mensen grijp je kans

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:48

Hoevel weken wil je? Moet er les gegeven worden? en mag je inderdaad rijden? Hoeveel paardne zijn er? moet je ook tochten begeleiden?

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:53

dezelfde vragen als hierboven, en is het een pre dat je frans kunt?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 20:23

Ik heb geen idee hoe oud je moet zijn, ik was 15 toen de eigenaar me dit aanbood, ben 17 als het allemaal doorgaat (nu nog 16)

Het aantal weken dat ik wil gaan; mijn uitgangspunt is 2 weken, uitlopend tot maximaal 4, maar ik denk dat het er meer aan ligt hoe lang de eigenaar ons nodig heeft Lachen En hoeveel mensen er mee gaan enz enz.


Volgens mij hoeft er geen les gegeven te worden en ik denk dat die trektochten niet door een van ons begeleid gaan worden, want daar heeft de eigenaar wel zijn eigen personeel voor, maar wie weet Knipoog .

Hoeveel paarden er zijn een stuk of 20 schat ik. (foto's komen eraan , er wordt aan gewerkt Lachen )

En als laatste het frans praten, dat is zeker geen pré, maar ik ga juist naar Frankrijk omdat ik het een geweldige taal vind en er graag beter in wil worden. Ik ga dus wel Frans praten en zou het wel leuk vinden als degene die meegaat mee gaat kletsen in het frans Haha!

En Nimber en Craignethan *bloos* Bloos Dank jullie voor het compliment.
Leeftijd maakt toch niet uit en verhuizen kun je altijd toch nog Knipoog

Oja, er is op dit moment een hele lange brief onderweg naar Frankrijk naar de eigenaar van de manege, met alle vragen erop en eraan en met hoeveel mensen ik zou kunnen komen.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:53

klinkt erg leuk en wil er dit jaar ook nog even uit Haha! maar dat frans praten is voor mij echt een ramp heb het een tijd geleden laten vallen en verder dan Comme ca va? kom ik dus echt niet Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:55

het lijkt me echt superleuk... wanneer zou je willen gaan? ik moet namelijk binnenkort al vrij vragen op mijn werk (voor het einde deze maand) en ik kan maximaal 3 weken vrij krijgen.
ik ben 17 en word in augustus 18 dus leeftijd zal denk ik dan geen probleem zijn
word de reis vergoed door die persoon van die manege? of moet je dat zelf betalen? ik kan me opzich redelijk verstaanbaar maken in het frans en vooral engels gaat me heel erg makkelijk af.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 21:36

Over het geld weet ik nog niets, maar ga er maar vanuit dat je het zelf moet betalen. Ik wil in de zomervakantie gaan, die is voor mij van 12 juli tot 31 augustus. En dan zou ik in het begin daarvan willen gaan. Maar ik moet ook even afwachten wanneer ze ons dan kunnen gebruiken Lachen

Nogmaals er is dus nog niets helemaal zeker, dus verheug je er vooral (nog) niet veel te veel op (zeg ik zelf Schijnheilig Knipoog )

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:07

Ik heb even de foto's voor Assie verkleind. Zo kunnen jullie een indruk krijgen van een aantal paarden en de omgeving daar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder commentaar mag Assie zelf geven Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:11

Klinkt gaaf As! Maar helaas (nog) niets voor mij, al helemaal niet omdat het Frans is.. ik ben echt anti-frans Tong uitsteken Maargoed, heeeeeeel veel plezier daar! Ziet er echt gaaf uit ook!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:58

Lijkt me echt heel erg gaaf, maar helaas heb ik al andere (hele leuke) plannen voor de zomervakantie. ga dan namelijk mn paardje inrijden

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 19:10

Liesbeth hartstikke bedankt!! Je bent een schat Lovers ! Zeker dat je niet meegaat Knipoog

omschrijving bij de foto's
1e foto:
2 bretonse paarden (nouja, de schimmel is halfbretons) Op de vos heb ik die trektocht gereden 2 zomervakanties terug

2e foto:
Een selle français (de vos) en een anglo-arabier (de schimmel)

3e foto:
De omgeving Kwijl

4e foto:
Uitzicht vanaf de berg waar de trektocht langs trekt. 2 bretonse paarden en een 'pony'.
Voordat er commentaar komt op het vastbinden van de paarden: ja ze staan aan het halster en niet aan het bit vast en ja, er was toezicht.

Weet niet of het wel zó slim was om die foto's nu te plaatsen Knipoog

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 23:41

assie schreef:
Zeker dat je niet meegaat Knipoog
Dit moet dus worden opgevat als een vraag, maar aangezien ik op de een of andere manier mijn vorige bericht niet meer kan wijzigen... Verward Maak ik het zo maar even duidelijk Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 00:02


Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 08:12

Je weet inmiddels denk ik wel dat ik heeel erg graag meewil Knipoog

En in de grote vakantie doe ik niks.. (hint hint)
Tong uitsteken

**Max**

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:09

hey schatje,

als je niemand kan vinden die graag mee wil dan wil ik wel mee hoor Lachen
anders trouwens ook wel hoor Knipoog

~ Only Fools Dream About Things They Can Not Have... I Wanna Be A Fool ~

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:11

He, Assie heeft ook een VEN Haha! !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 22:15

dubbel
Laatst bijgewerkt door assie op 17-02-03 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 22:16

Ja hoor schatje, van mij mag je mee Lovers Dan gaan we gewoon gezellig met meerdere mensen.

Ik hoop echt dat ik snel een brief terug krijg van de eigenaar, dan heb ik ook wat meer zekerheid en kunnen we echt gaan regelen met z'n allen!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 18:53

*kickt topic omhoog*
een kleine update: ik heb een kort briefje gehad met de mededeling dat er een langere brief onderweg is, met meer informatie. Verder stond er eigenlijk niet zoveel in, alleen dat hij even wilde laten weten dat het nog even kon duren voordat ik die langere brief kreeg.
*spanning stijgt Knipoog *

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers