Gister weer en keer wedstrijd gereden..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Gister weer en keer wedstrijd gereden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 16:03

Nou ik had me op de manege maar weer eens in geschreven voor de wedstrijd. Ik zit echt al heel erg lang in de f-10 en ik heb maar 1 promotiepunt. Ik zou op Libre gaan, dus een pp had ik al helemaal niet verwacht..
Het ging uiteindelijk nog best wel netjes, en ik had 208 punten, maar 2
-punten. En je hebt 210 nodig voor een pp. Je snapt wel hoe erg ik baalde!! Ik had die -2 omdat ik de voorlezer niet verstond en ik niet zo snel mee kon bedenken wat de volgende oefenig was..
Maar ondankst dat ik nog steeds in de f-10 zit heb ik heeeeerlijk gereden! Lovers

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 17:53

Goed zo, het gaat erom hoe het voor je gevoel ging. En die F-proefjes zeggen mij helemaal niks.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:13

mooi zo!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 18:41

haike schreef:
Goed zo, het gaat erom hoe het voor je gevoel ging. En die F-proefjes zeggen mij helemaal niks.


Dat zijn zoals je misschien weet manege proeven, dus dat je zwaarder beoordeeld wordt hoe je zelf rijd dat hoe je paard loopt. Maar in de praktijk is dat niet altijd zo hoor. Je wordt wel veel beoordeeld hoe je rijd, maar als je op een goed manege paard rijd krijg je over het algemeen toch echt hogere punten dan op een stijf paard..
Je heb f-1 t/m f-12 vanaf f-11 komt er wijken bij en bij f-12 ook schouderbinnenwaarts.
Je hebt per proeg 35 punten, waarvan 25 de proef zelf. Bij 210 punten heb je een zogenaamde promotiepunt en bij 2 punten mag je een proef hoger.
Enkele hebben de f proeven al uitgerden en die rijden nu in de L, maar ik heb het idee dat die ongeveer het zelfde niveau hebben van f-7 of 8 maar dan met wijken erbij.