spierpijn.. waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

spierpijn.. waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 15:32

Hebben jullie nog wel eens spierpijn na het rijden? En waar hebben jullie dan spierpijn?

Ik heb de volgende morgen wel eens spierpijn in mijn schouder, en dat is geloof ik niet zo goed. Ik zit met te gespannen schouders en ik probeer er altijd op te letten, maar het lukt niet altijd.
Gister had ik wedstrijd en ik heb me toch spierpijn in mn bil... Verward Is het "goed" daar spierpijn te hebben of heb ik verkeerde spieren gebruikt? Ik heb ook geregeld spierpijn in mijn buik..

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 15:43

Ik heb als ik een poosje niet heb gereden vaak last van spierpijn in mijn liezen en als ik rechts weer eens te erg heb vastgehouden ook mijn rechterschouder...

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:31

hihi spierpijn aan je kont hihihi
neej ik meestal me bovenbenen,kuiten..

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 17:04

ik ook aan de binnekant van me bovenbenen als ik weer eens een tijdje zonder beugels heb gereden.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 17:12

Ik heb nu ook spierpijn na mijn priveles van afgelopen zaterdag Scheve mond Pijn in mijn schouders, binnenkant van mijn bovenbenen, onder mijn billen en in mijn kuiten... mmm overal bijna lijkt het wel Verward Het kan ook de leeftijd zijn *LOL*

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 17:33

marloezzke schreef:
ik ook aan de binnekant van me bovenbenen als ik weer eens een tijdje zonder beugels heb gereden.

Als ik zopnder beugels heb gereden, of gewoon lang heb doorgezeten, krijg ik meestal buik-spierpijn.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:31

Als ik op een vreemd paard heb gereden dat nogal hoog opgooid heb ik wel eens zere buikspieren... De meest vervelende spierpijn vond ik wel nadat ik de beugels onder het zweetblad door had bevestigd. Had spierpijn voor op de schenen.... Maar heb toch doorgezet en mijn benen liggen nu nog stiller.... Soms wel eens spierpijn na het zadelmak maken waar nogal wat heftige bokkesprongen aan te pas komen maar dat valt eigenlijk allemaal nog wel mee. (wat doe ik mezelf toch aan..)

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:32

ik meestal aan de binnenkant van mijn bovenbenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:21

Als ik spierpijn heb zijn dat altijd mijn buikspieren. Dat komt dor het doorzitten, recht en stil zitten en dan ook nog eens ontspannen lukt alleen wanneer je je buikspieren goed aanspant.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:25

ik meestal in mn buikspieren

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:38

Ik heb nooit spierpijn, ben goed getraind Schijnheilig

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 20:50

sweetieponys schreef:
Ik heb nooit spierpijn, ben goed getraind Schijnheilig

hahaa, tja of je gebruikt je spieren nooit! Knipoog

Mieltje
Berichten: 26
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:20

Spierpijn.. altijd! Binnenkant van mn bovenbenen, en in mn buik, heel irritant als je dan moet lachen... AUWA! Knipoog

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 16:33

Ik heb soms spierpijn in mijn liezen (en soms in mijn schouders, maar das niet goed he Knipoog)
Ik heb eigenlijk nooit spierpijn in mijn buik, doe ik zeker toch wat fout... maar hoe moet je die buikspieren dan aanspannen? Want mijn instructeur zegt weleens (nog niet tegen mij gebeurt, hihi) dat je buikspieren ontspannen moet houden of zoiets, ik weet niet wat hij dan precies zegt...
Maar hoe gebruik je je buikspieren op de goede manier?

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:19

met rijden alleen mijn buikspieren weleens maar ik heb voor al spierpijn als ik nu van mijn paard val.
Echt, dan verrek ik tegenwoordig van de spierpijn, echt overal, in spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had..... ik kan me niet herrinneren dat ik dat vroeger ook weleens had..... ik durf het bijna niet te zeggen maarrre.... ik begin blijkbaar echt wat ouder te worden.....