verslag video avond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

verslag video avond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 19:30

Hallo,

tja... ik was er een groot gedeelte niet bij Haha! dus ik hoop dat misschien iemand een verslagje wil geven? Knipoog

Verder, vond ik het leuk weer eens te ''meeten''.... ook Sonja & Gaby, voor het eerst ontmoet, leuk jullie eens IRL gesproken te hebben

groetjes

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:46

ik vond het gezellig. Het was ook leuk om elkaar te zien rijden. Maar misschien dat we volgende keer een specifiek probleem op band moeten zetten.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:54

Ja het was weer gezellig. En de cake was lekker. Ik hoop toch een volgende keer iets meer van mezelf te kunnen laten zien (op band dan Haha! ) dan die 20 meter jog Haha!

Een specifiek probleem klinkt goed, maar dan kom ik waarschijnlijk echt in de problemen Haha!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 14:41

Kan het de volgende keer niet ergens bij ons in de buurt want het is allemaal zo ver!! Huilen Huilen Ik moet aldoor al ver en dan kan wik waarschijnlijk een auto regelen *LOL*

Okey alvast bedankt

Doei en de mats van Chantalleke

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 14:59

inderdaad, het was gezellig en leuk om elkaar te zien rijden. Kan me nog steeds voor m'n kop slaan dat we op de een of andere duistere manier Sonja hebben kwijtgemaakt maarja...wat doe je daar op dat moment nog aan Huilen
Ikzelf had op zich meer op "commentaar" op elkaars rijden gehoopt, maar dat is denk ik toch moeilijk om daar op basis van een paar minuten beeld iets over te zeggen.
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, misschien inderdaad een volgende keer een bepaald thema of probleem eraan hangen, en dan eventueel een combi maken van een homevideo met een trainingsvideo over dat onderwerp?

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 15:21

Sandra.k"]
Ikzelf had op zich meer op "commentaar" op elkaars rijden gehoopt, maar dat is denk ik toch moeilijk om daar op basis van een paar minuten beeld iets over te zeggen.
[/quote]

goh... had ik er toch bij moeten blijven Haha!
Maar Blaze heeft aan mij, aan het eind v. de avond toch best wat vragen gesteld, waarom ik bepaalde dingen wel/niet doe...
Hebben jullie dat verder niet met iedereen gedaan dan?
(is toch alleen maar goed, lijkt me, en wordt het beeld duidelijker van, waarom iemand iets zus/zo doet....)

[quote="Sandra.k schreef:
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, misschien inderdaad een volgende keer een bepaald thema of probleem eraan hangen, en dan eventueel een combi maken van een homevideo met een trainingsvideo over dat onderwerp?


Dat is misschien best een idee, ja... en Sugarmiss; je hoeft hiermee toch niet in de problemen te komen, kom je gewoon eens bij ons rijden, of je laat alsnog Misty je filmen op de heide.
Thema kan zijn ; hoe houdt ik mijn draak onder controle Haha! Knipoog

Ik had toch mijn ''huiswerk'' wel gedaan he? Schijnheilig de korte stukjes v. Colinda, in 1 jr. tijd training... en het ''fencen'' Clown

Verder vindt ik toch wel jammer, dat ik Gaby, Sonja, SandraK en SM niet gezien heb...
Mildred & Emmy heb ik wel eens zien rijden en Blaze ook Knipoog

Maar ik zou jullie best allemaal nog wel eens willen zien Cool

Chantalleke.. tja... dichterbij... centraler dan in Lunteren kan haast niet.. Knipoog maar je zou eens bij jouw in de buurt kunnen horen of je wat kunt organiseren

p.s. toch lijkt het me best eens leuk om ipv een videoavond eens met
z'n allen te rijden Party!! Schijnheilig

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 18:48

Tja, Blaze had voor mij dus keurig een stuk losrijden gevideo't, met daarna mijn eigen specifieke 'probleem' maar helaas, het is verdwenen.... Haha! Is natuurlijk ook vragen om moeilijkheden he, Blaze een Fjord laten filmen *LOL*

Ik vond het vooral een heel gezellige avond, en leuk om anderen te zien rijden (al moest je bij SM wel verrekte goed opletten, anders had je 't gemist *LOL* ). Ook de stukjes van Emmy vond ik heel leuk om te zien, van dat halteren.

Ik denk dat het stukje tips en commentaar pas komt als we dit een paar keer gedaan hebben, als je ook een beetje weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Dat doe je met een 'vreemde' niet zo makkelijk.

Al met al ook wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer ben ik er graag weer bij. Of gaan we eerst een keertje met z'n allen rijden in die heeeeeeeeeeeeele grote bak daar? Lijkt me ook wel wat!!!! (Als ik zo laat nog thuis mag komen met Mileen hoor, want ik was pas rond 01.15 uur thuis, dus als ik met de veewagen was geweest dan was het 2 uur geworden.... Of kan ik ergens logeren?)

Jolanda, bedankt voor het organiseren en de gastvrijheid, was letterlijk en figuurlijk Toppie! *LOL*


Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:06

Ja gezellig was het!! en inderdaad ik had maar enkele minuten dat ik op Belle reed, maar ja toen wisten we nog niet dat het allemaal zo ging lopen, van het halteren en showmanship heb ik meer dan voldoende, maar dat is toch weer iets heel anders.
Volgende keer moet iemand me maar eens op een ander paard filmen of misschien ooit weer op een nieuw paard. Pling Pling
Ben het met Sandra eens, we hadden meer commentaar moeten geven, of een bepaald probleem bespreken, hoe op te lossen of zo, of op een zaterdagmiddag allemaal de paarden mee en samen kijken etc
Dan moet ik er eentje lenen, maar dat lukt vast wel. *LOL*

Tot de volgende keer. de meeste zie ik zondag 2 maart, kom natuurlijk aanmoedigen.
hoe laat begint de beginners pleasure en horsemanship??

To ziens

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:08

ff off topic EMMY komt Mildred ook zondag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:54

Emmy, het programma begint zondag om 10.00 uur en ik denk dat ze starten met de pleasure en daarna horsemanship. Haha! Pfffffffffff ik ben helemaaaaaaaaaal niet zenuwachtig hoor.......

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 12:21

Sonja schreef:
Emmy, het programma begint zondag om 10.00 uur en ik denk dat ze starten met de pleasure en daarna horsemanship. Haha! Pfffffffffff ik ben helemaaaaaaaaaal niet zenuwachtig hoor.......



en de open pleasure?? hoelaat

kan ik me optijd omkleden Cool

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:02


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:26

Jeetje SM wat ben je weer streng. Waren wij toch ook niet voor jou vrijdag? Haha! Hihi

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:40

Ik hou gewoon graag alles bij elkaar Haha! ook handig voor anderen.
Volgens mij was er ook te weinig te zien om streng te zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:41

Ach, WAT we gezien hebben, zag er prima uit hoor! (die kont he) *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:42

Uhhh de mijne Verward
Of die van de ap Haha!