Sukkelen met gezondheid..*zucht*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Sukkelen met gezondheid..*zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 12:37

Ik word helemaal gestoord van mezelf en mijn ziek-zijn!
Ben net helemaal van mijn maagwandinfectie af, begint het volgende alweer. Sinds een tijd hoor ik namelijk ontzettend slecht, en het wordt steeds erger. 5 weken geleden bij de dokter geweest, en die gaf me een spray en druppels. Heeft niks geholpen. Dus ik vorige week weer terug. Zegt de dokter: oei, dat ziet er niet zo goed uit. 'Iets' met mijn trommelvlies. wat dat 'iets' is weet ik tot op de dag van vandaag nog niet, maar goed. Donderdag krijg ik mijn 3e gehoortest, en volgende week moet ik naar het ziekenhuis. Ik moest er zwaar rekening mee houden dat ik waarschijnlijk geopereerd zal moeten worden, maar dat krijg ik dus nog te horen.. Lips are sealed Hoera.
Verder heb ik sinds twee weken hele erge last van mijn keel, en hoestte ik bloed op. Bleek dat mijn hele keel ontstoken was, alles wat de dokter zag, was helemaal ontstoken, en de littekens op de plaatsen waar ooit mijn amandelen zaten, zagen eruit alsof ze net aan het helen waren. Terwijl mijn amandelen drie jaar geleden eruit zijn gehaald. Daar kwam dus ook het bloed vandaan. Een kuurtje zou niet meer helpen, omdat ik al te lang met de keelpijn rondliep, maar ik heb wel ontstekingsremmende pijnstillers gekregen. Die medicijnen hebben echter wel weer bijwerkingen met de medicijnen die ik nog steeds moet slikken voor mijn maag. Er is dus een kans dat ik door de medicijnen astma ga ontwikkelen Verward (en ik heb al bronchitis, dus wordt nog leuk), en naar alle waarschijnlijkheid zal ik 'stoned' worden van de medicijnen, slaperig, en duf. Ik zit namelijk ook nog aan de codeïne voor het hoesten. De Prednison heb ik gelukkig mogen afbouwen en die hoef ik nu niet meer te slikken (das echt troep).
Ik word er helemaal gestoord van, ik zie de dokter vaker dan me lief is, en op mijn werk zullen ze ook wel denken: is die nu alweer ziek.. Lips are sealed
En dan moet ook nog iedereen loeihard tegen me schreeuwen omdat ik stokdoof ben...
Moest ff mn verhaal kwijt..ik baal!.. Verdrietig

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 12:50

Dat is voor te stellen. Sterkte de komende tijd.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:17

Dat is niet zo mooi! HEel veel sterkte!!!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 19:26

Dank je..