Gevallen met pony en al

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Gevallen met pony en al

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 12:07

Ik was van de week buiten aan het rijden aangezien bij ons de bak bevroren is. Maar Domingo had nog geen ijzers dus ik moest over het gras enzo want maandag kreeg hij ijzers en dan moeten zn hoeven natuurlijk ook weer niet te kort zijn en hij heeft een ongeluk gehad en een scheur in zn hoef dus ik wilde niet teveel op de harde grond. Het gras was aardig te doen. De bovenlaag was een beetje ontdooid door de zon en we hebben grdraafd en gegaloppeerd. Toen kwam er een flauw bochtje en ik had alle bochten al gedraafd dus ik dacht dat ik deze ook wel kon draven. Dus niet. Ik nam hem terug uit galop en meneer wilde gelijk gaan stappen dus ik spoor hem aan dat hij moet gaan draven en in 1 keer liggen we op de grond. Ik had hem nog vast maar moest hem loslaten door de pijn in mn pols. Domingo terug naar huis gerend en een vriendin hem te pakken gekregen want die zag hem alleen voorbij komen dus die is naar buiten gerend om hem te pakken. Ergens halverwege kwam ik haar tegen dus ik weer opgestapt en nog een stukje gedraafd en uitgestapt. Domingo had helemaal niks gelukkig. Maar ik zef wel. Mn enkel is verstuikt, mn heup is blauw. Mn hand is blauw en mn pols is zwaar gekneusd. Gelukkig heeft hij er voorderest niks aan overgehouden.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:20

Jeetje dat was even schrikken zeg. Soms snap je niet hoe snel zoiets kan gebeuren. Ik had van de week ook even op het gras gereden, maar ook rustig aan gedaan. Zo zie je maar ongelukje zit een klein hoekje.
Heb je nog veel pijn? Je pols zal nog wel even nodig hebben...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:34

Jeetje, dan ben je er nog relatief goed vanaf gekomen. Ik heb dat ook wel eens anders zien aflopen...
Beterschap!

* To Belg, or not to Belg *

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 14:36

Aiiii je bent er idd nog redelijk vanaf gekomen hoor... gelukkig heeft Domigo niets, kijk alsjeblieft uit straks met ijzers want dan is het nog gladder..

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:12

ik heb gelukig in de wiunter gewoon hoeven dus geen ijzers maar kijk dan echt uit.
maareh mag je nu spijbewlen of moet je naar je werk of school ?

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:19

AUWIE!! Das niet zo mooi! Veel beterschap en gelukkig heeft domigo niks. Hoop dat je niet bang bent geworden, dat had ik wel met springen. (vandaag weer voor de eerste keer gespriongen!!!!)


Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 11:56

Ik heb nog steeds heel veel pijn in mn pols maar heb ook alweer leker gegaloppeerd buiten. Een rustig hanggalopje zonder bochten. Ging heel goed.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 11:56

mrnino schreef:
ik heb gelukig in de wiunter gewoon hoeven dus geen ijzers maar kijk dan echt uit.
maareh mag je nu spijbewlen of moet je naar je werk of school ?


Ik ben eigen baas, kan mn eigen tijd invullen

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 12:54

oei, vervelend voor je. Laudine (mijn zus) is 2 keer gevallen met Voltrack samen, maar dat kwam omdat Voltrackje niet zo goed oplette Haha!
Veel beterschap!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 13:26

wat klote voor je...
veel beterschap!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Donnatella, DreamGuide, midori, Talindos, tienus63 en 103 bezoekers