Eerste buitenritje zonder jas!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Eerste buitenritje zonder jas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 12:39

Jaja, zou het dan toch snel lente worden?? Cool

Het was heerlijk vanmorgen, ik was om 9 uur op stal om te voeren, heb toen Tinka gezadeld en heb me 10 minuten in de bak kunnen vermaken, maar kon het toch niet laten om toch naar buiten te gaan.
Ik zat te twijfelen: jas mee? Jas hier laten?
Maar heb besloten hem toch maar op stal te laten.
Het zonnetje scheen, de vogeltjes floten om het hardst en het was super! Cool
Heb anderhalf uur gereden, de mensen die ik onderweg tegenkwam hadden net zo'n grijns op hun gezicht als ik.
Op een verlaten zandpad heb ik een galopje gedaan en Tinka leek me te zeggen: "Marije, ik kan nog veel en veel harder hoor, mag het, mag het? Aaaaaah toe??" Lovers En daar gingen we, in rengalop over de paden, de tranen liepen over mijn wangen en het was net of ze vleugels had.
Heerlijk wat krijg je daar een energiekick van zeg!!
Toen het laatste stukje over de camping teruggestapt, waar een snackwagen stond waar ze ook ijs verkochten, en ik dacht: "Zal ik?" Haha!
Maar was toch iets te optimistisch denk ik, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Voor de mensen die nog gaan rijden vandaag: heel veel plezier, het is heerlijk!!! Cool


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:05

Klinkt lekker!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:12

Huilen buitenritten zitten er voor mij nog even niet in. De omgeving werkt niet echt mee.
Maar ik heb magic gisteren voor het eerst weer in de buitenbak gelongeerd. (bodem kan nat weer niet aan) en hoop morgen er in te kunnen rijden.

Heerlijk is dat, in de frisse lucht, laat de zomer maar komen!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:18

Klinkt lekker zeg!
't Is echt heerlijk weer. Vanochtend heb ik bijna 2 uur in het zonnetje gezeten, bij de pony's in de wei. En vanmiddag lekker rijden.

Leuk, zo'n racetinka Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:25

Heerlijk weer?? Heerlijk weer?? Ik zit hier achter het raam en het weer zit mij nog eens de gek aan te steken. Het ziet er zoooo heerlijk uit!
Maar owee als ik zonder jas naar buiten ren, ijspegels aan mijn neus!! Verdrietig
En de grond is ook nog hard.....

Maar toch ga ik straks nog een lekkere rit maken hoor!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:27

klinkt heerlijk!
Waarom moet ik nou werken???

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:49

heerlijk!!! Ik had donderdag ook zonder jas in de buitenbak gereden!! Maar een buitenritje is natuurlijk veeel leuker!!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 14:05

nou ik heb er oo al 1 uur en 3 kwatier in het bos opzitten
heerlijk was dat!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 15:20

Zonder jas is niet bijzonder hoor. Rijd altijd zonder jas krijg het te snel warm als ik aan het rijden ben. Maar wel leuk dat je het kon en dat je naar buiten kon gaan.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 15:50

Nou zonder jas 1,5 uur naar buiten over kale vlaktes enzo vind ik toch wel redelijk bijzonder als je kijkt naar het weer van de afgelopen tijd *LOL*

Belker

Berichten: 15252
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 15:58

Zonder jaas maar met ve ltruien aan ben ik het bos ingestapt. Veel gestapt, stukje gedraafd en toen kwamen we Napoleon tegen. Samen teruggestapt. Prima heeft foto's gemaakt.
Inderdaad, genieten van het weer, de zon, de vogels. Schitterende dag voor de pony.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 19:50

jantina schreef:
Heerlijk weer?? Heerlijk weer?? Ik zit hier achter het raam en het weer zit mij nog eens de gek aan te steken. Het ziet er zoooo heerlijk uit!
Maar owee als ik zonder jas naar buiten ren, ijspegels aan mijn neus!! Verdrietig


Zwaaaaaaaaaaar overdreven begreep ik achteraf al wel weer, maar ja, Jantina is dan ook niet zo'n bikkel

Jantina-met-2-paar-handschoenen-aan: "Jemig hebben jullie ook van die bevroren handen???" Scheve mond
Bloos "oh jullie hebben helemaal geen handschoenen aan, laat maar" Schijnheilig

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:32

En Jantina wordt weer geplaagd...
Ach ja de ene is lichamelijk een bikkel en kan goed tegen kou.
De andere is geestelijk een bikkel, nietwaar Jantina? *LOL* Schijnheilig *LOL*

Ik heb vandaag een buitenrit met jas en sjaal gemaakt... Bloos
Tja ik mag gewoon met die chemokuren niet ziek worden, moet uitkijken.
Maar ik had dus ook net zo goed met een dikke trui en bodywarmer kunnen gaan, Cerise heeft mij superwarm gehouden met haar kuurtjes! }>

Cody heerlijk he, zo'n galop.
Ik wil dat ook elke keer, maar de mensen met wie ik meestal buiten rijd willen nog even wat meer vertrouwen krijgen voordat ze in galop willen.
Maar wie weet, van de zomer? Knipoog

Ik heb wel ff op een open veld gegaloppeerd, supergrote volte van ong. 50 meter of zo, beide richtingen op ff in mijn eentje. Zo heerlijk he.... Kwijl

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:03

Ik wilde ook best naar buiten vandaag, maar de studie-acitiviteiten hielden me tegen......het kan ook niet altijd feest zijn hè. Dus ik ben echt jaloers op je!

Ik ben dus maar met Migaatje naar de buren gestapt (nouja, buren, het is 20 minuten lopen), aan de hand en heb haar daar in de bak gelongeerd. We zijn echt lekker even aan het werk geweest, de bak was prima te doen! Toen hadden we nog weer de wandeling terug, en kwam m'n vader me tegemoet met Jimmy aan de hand (gewoon aan het halster, dat was wel lef hebben....), dus zijn we samen weer terug gestapt.
Dit weer wil ik de komende maand ofzo wel! En dan wordt het daarna gewoon echt zomer.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 08:30

Zaterdag was ik ook naar buiten geweest maar met jas hoor (we gingen de polder in) want toen we terug gingen had ik wel koude handen ondanks mijn handschoenen *ik ben koukleum Haha! *


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:23


Nulla tenaci invia est via

rowan17

Berichten: 1475
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:49

Ja wij hebben ook buitengereden voort eerst weer dit jaar. was echt lekker weer. we hadden ook nog een gote tuiger mee die voor het eerst op de weg kwam. hij heeft de hele weg geen krimp gegeven was echt leuk!!!

In memoriam ; Don Corleone S 29-7-08 * 7-11-08
Mijn geweldige mannetje ; [KS-ITP] Bonte Johnson ITP, je blijft lachen!
Rust zacht lieve Don, zo oneerlijk, ik mis je zo vriendje... Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej en 32 bezoekers