Allereerst heb ik nog wat minder nieuws van Graziaan ( hier had ik 3 dagen geleden al een verhaaltje voor VVDD van gemaakt, maar toen deed ik iets waardoor alles ineens weg was en ik had geen zin om het opnieuw te doen toen

De volgende dag ben ik er op aanraden van de stalhoudster op gaan zitten. Hij liep onder het zadel in alle gangen gewoon weer normaal, dat was een hele opluchting!

Ik kan nu in principe gewoon rijden, alleen zal hij best nog wat last van zijn spieren hebben dus doen we rustig aan.
Vandaag was ik rond 11 uur op stal. Toen heb ik eerst met Graziano getutteld

Daarna Gras afgezadeld en op stal gezet. ( 'naar stal? ik wil helemaal niet naar stal, het is mooi weer buiten joh!

Ondertussen waren Romy en Debra (Jive op bokt) ook aangekomen. We hadden al afgesproken te gaan springen, alleen had ik het (luxe

Wij gingen wat hindernissen in de bak zetten en toen de paarden opzadelen. Joey is normaal een niet echt lui, maar ook geen erg vlot paard. Nou, zodra hij de hindernissen zag werd hij helemaal wakker

Tijdens het losrijden had ik al moeite om hem een beetje bij me te houden. De balkjes vond hij erg leuk, die werd in zo snel mogelijke draf geprobeerd te lopen

Romy had met Jive nog wel een paar keer een 'echt' hindernis gesprongen (en ook een paar keer 'echt' geweigerd }> ). Daarna een rondje buiten uitstappen en de paarden weer op stal. Ook leuk is trouwens dat Jive en Joey elkaar echt NIET mogen, die vreten elkaar op als ze de kans krijgen

Foto's: [ITP] Jive springen en ik op ander paardje
Daarna had ik zielige Grasmans ('ik wil ooook naar buiten, ik wil oooook springen

Foto's: [ITP] Wat doet een zielige Grassie?
Al met al was het wel een leuk dagje