Jamaica?? waar zit je gaspedaal????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jamaica?? waar zit je gaspedaal????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 20:09

Vandaag was het echt heerlijk weer. Ik was in de bak aan het rijden, en had eigenlijk zoiets van, ik ben nog gek ook... Dus de bak uit en naar een weggetje gereden met een lange brede berm. Eindelijk weereens crossen.
Eerst stukje draven, in arbeidsgalop, en "ga maar".... geen reactie???? Owhnee, ik zit niet op honey (als je dat tegen hon zegt is ze gelijk weg Haha!) Dus wat meer been gegeven, ok denkt jamaica, een middengalopje dan... Nog meer been (en van voren echt helemaal vrij, ik in verlichte zit) maar nee hoor, die cross kon ik mooi op mijn buik schrijven....
Zucht, mag ze een keer..... Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:15

*LOL* bijna identiek aan mijn verslag van vandaag: [VvdD] Eerste buitenritje zonder jas! met het verschil dat Tinka juist liet merken: "Hier zit het gaspedaal, toe maar, probeer maar eens!!" Haha!


pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:17

HI hi die Jamaica mag ze een keer gaat ze niet *LOL* .
Maar het is vaak zo moeten ze iets doen, doen ze het niet en doen ze iets dan mag het niet (begrijp je het nog Haha! ).

Groetjes Gwen

Ps: gave site heb je gemaakt.

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Eefje_Sammy, Evelinee_, Hobbyhorse, La_Lune, Lente, Oza04, Sabrinatomic, sasja0705, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Willempie_T en 171 bezoekers