Spontane boktmeeting...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 20:46

Ik had gekeken op marktplaats voor een witte rijbroek. Was er iemand die er een aanbood. Gelijk een mail gestuurd. Toen belde ze vanavond. Ze woont in Vianen ik in Nieuwegein, dus praktisch naast elkaar. Toen zei ze dat ze wel langs kon komen.

Staat ze voor de deur, liet haar binnenkomen met nog een jongen. Vraagt ze ineens: "Kom jij op bokt?" ik: "ja, hoezo?" zij: "ik ook"
ik: "onder welke naam dan?" Was zij gewoon Cash! hahaha!!!

Dus een hele spontane boktmeeting. En een witte rijbroek, want die paste goed! Dus ik ben weer blij. Boktmeeting gehad en weer een attribuut voor m'n wedstrijdoutfit Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:48

Het blijft een feit dat de wereld zo enorm klein is... Voor je het weet woont diegene waar je al lang mee mailt gewoon om de hoek bij je.

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 22:08

Klopt Roel, kijk maar naar de hele Nieuwegein-clan hier op Bokt... Haha!

Over buren via e-mail gesproken, daar heb ik laatst een erg leuk boek over gelezen: "Single white e-m@il" van Jessica Adams (inmiddels ook uit in het Nederlands onder een héél andere titel). Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 22:18

Cash..............................Fenna Mossel

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 17:04

Yep, klopt. Bekende van je??? Ben niet nieuwsgierig hoor, weet alleen alles graag Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Gambler21, Laj1, Mark0919, Noor17, Vagabondo, VanLuna en 37 bezoekers