mn mams gaat paardrijden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

mn mams gaat paardrijden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 00:38

ja hoor het is dan eindelijk zo ver!!
mn moeder wil ook gaan paardrijden, ik heb haar niet eens over hoeven te halen. ze kwam er uit zichzelf mee!!

van de week ga ik maar even een paardje voor haar regelen, want om haar nou op sammy te zetten lijkt me niet zo'n goed plan!!

ik heb haar alleen maar hoeven besmetten met het paarden-virus en de rest ging vanzelf!!
ik laat het jullie horen hoe het gaat, en er komen vast en zeker ook foto's!!

groetjes maaike

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 02:34

aah mijn ma heeft ook paardgereden 2 jaar geleden, maar ze heeft 2 keer iets gebrokken gehad, eerst haar neus en toen dat over was ging ze de eerst keer teurg en toen brak ze haar pols Scheve mond ze heeft toen wel nog ff gereden maar had teveel schrik gekeregen, ze gaat mss weer terug rijden als ze over haar schrik heen komt.

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 09:55

oei ja dat kan gebeuren ja!!!
maar ja ikhoop voor je dat ze weer een beetje vertrouwen krijgt!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 10:25

haha ik was de paardengek en mn moeder vond het maar niks....ik dacht als ze er nou eens op gaat zitten kan ze zich misschien vorstellen hoe ik me voel op een paardenrug....
dus tuinstoel ernaast, en huppa mijn moeder op een haflinger! nou ze heeft gekrijst en wist niet hoe snel ze eraf moest komen, dus wou ze snel weer op de tuinstoel stappen, maar stapte ernaast e liep nog een paar dagen met een dikke voet rond,......einde oefening dus voor mijn mams....

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 10:51

Mijn mama doet ook paardrijden en ze gaat altijd mee naar Sabientje, dat is wel leuk! En succes voor je moeder hè!!