Moeilijk! Heel moeilijk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Moeilijk! Heel moeilijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 00:12

Ik zit met een beslissing die ik moet nemen, en ik vind het zoo moeilijk.
Ik ben dus gestopt met school en zoek werk voor de laatste "school"maanden. Heb iets gevonden wat mij super tof lijkt.
Maar ik zit met 2 dingen:
Ten eerste ik raak mijn baan kwijt als ik zolang weg blijf en dus niet kan werken.
Ten tweede ik ben mn stalling kwijt als ik Ewald mee neem.

Dan zijn er nog weer andere optie's, dat ik Ewald thuis laat en of die maanden op het land zet of hem door iemand laat rijden (dan heb ik maar 1 iemand die mij aanspreekt om hem zo lang door te laten rijden, de stalhoudster, maar die heeft zelf genoeg paarden, van het zomer nog 2 erbij die ingereden meoten worden, enz...)
Beiden wil ik liever niet, maar als het neit anders kan moet het maar, vind het ook niet eerlijk om hem 1x in de week te pakken.

Ik zou op zich ook gewoon thuis kunnen blijven en bij Pet's blijven werken een paar extra dagen (als dat kan), maar dat werk zie ik neit zitten voor zolang. Vind het al erg genoeg om 1/2x in de week daar te moeten werken, maar wil mn baantje ook neit kwijt, want met die 1/2x in de week heb ik wel vrede mee.
Hier in Joure en omgeving is ook niet veel soeps, de manege en een stoeterij.

Ik zou natuurlijk ook voor een paar dagen in de week gaan werken ergens, maar intern lijkt mij veel leuker en veel leerzamer.

Wie o Wie kan mij a.u.b. tips geven. Word er zo'n beetje gek van, al dat denken...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 00:21

waarom heb je er niet over nagedacht voor je van school af ging? hoezo ben je van school af gegaan? ik heb dat idee ook erg vaak, maar zolang ik niet weet wat ik dan precies moet, stop ik echt niet. Dan ga ik nog liever door dat ik tenminste iets heb...
En intern, waar wil je gaan? Manege (als dat zo is, mag ik dan vragen welke Haha! pb mag ook *LOL* ) of totaal iets anders?

Als je dan toch al gestopt ben, doe dan nu iets wat je heel graag wilt, als je daar de kans voor hebt. Kun je ewalds stalling nit door blijven betalen (de helft ofzo)?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 03:04

Ik vind dat je in de eerste plaats aan je paard moet denken. Verder heb ik dezelfde vragen als Joyce: Waarom ben je gestopt met school en heb je er toen niet over nagedacht wat je nu moet doen?

* To Belg, or not to Belg *


RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 10:01

ingewikkeld

In de auto van de week, zag ik een wolk die op arafat leek

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 13:53

Ik heb er verder niet ovr nagedacht en ben neit gestopt zodat ik ervaring kon opdoen voor mn nieuwe opleiding, ik ben gestopt omdat ik het daar gewoon neit meer vol hield. De laatste weken had ik rond half 1 al zoiets van, nou nu is het wel weer genoeg en ging ik naar huis.
Het is dus ook puur om de opleiding zelf dat ik ben gestopt halverwege.

Joyce, ik had ook al zoiets van dan betaal ik wel eenderde ofzo door, want wil absoluut mn plekje daar neit kwijt en anders blijf ik dus ook liever thuis en ga hier op zoek naar een fulltime baan.
Ik ga vanmiddag even informeren hoe het zit en hoeveel zij dan door willen betaalt hebben.
Linda, ik ga zeker Ewald op de 1e plek zetten, maar ik vind het gewoon heel moeilijk om het goede te beslissen...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 16:12

Ik hoop dat je wat regelen kunt, officieel is het alles betalen of gewoon weg en afwachten of je plekje nog vrij is als je terugkomt. Als je Gaby wilt laten rijden kost het ook weer geld extra. Als je weggaat heb je geen betaald werk meer maar wel onkosten, zeker als je Ewald laat staan.

Als ik jou was zou ik gaan en nam Ewald lekker mee, en er vanuit gaande dat je plekje nog vrij is aan het eind van de zomer.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 20:47

jah, mijn vader gaat morgenavond even mee naar Appie&Gaby om zien of er iets valt te onderhandelen, zo niet dan mag ik neit weg. Ik ga voor ik weg ga, nog wel flink wat werken, dan kom ik gewoon weekends thuis en blijf ik de zaterdagen (1x in de 2 weken net als nu) werken, zodat ik iig nog dat kleine beetje bij de hand heb Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 20:58

En en en? Vertel dan hoe het is afgelopen? Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 21:01

We blijven per maand een bepaald bedrag betalen zodat wij recht op een box houden Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, DDDara, Desi_2409, Igniss, janneke584, kimmetje26, Monique1963 en 132 bezoekers