Ik ga vandaag naar mn vorige pony'tje!! YES!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 10:04

Ik ga vanavond met mn eigen paardje naar brabant voor n week. Haha! Haha! Daar woont dus n vrouw die mij 3 jaar heeft les gegeven. Zei woonde eerst in oudewater en ik woon in montfoort dus het was niet zo lang fietsen. Zei had 3 paarden, een kwpn een new forest en een fjord! Nou ik kon nog helemaal niets en die fjord sprak mij heel erg aan!! Ik heb dus uit eindelijk die fjord 3 jaar lang gereden en verzorgt en alles erbij! Niemand anders kon haar rijden (af en toe een lesje) want ze was jong en een ongelooflijke etterbak! Dat vond ik heeeeeeeeel erug tof maar bij mij liep ze vaak gewoon braaf! Dat was zoooooooo'n mooie fjord en nog een goeie ook, de vee-arts zei (n hele goede, hofland uit bodegraven) dat ze z-dressuur kon worden! Maarja, toen kreeg ik dus een half jaar geleden te horen dat ze wegging, naar brabant en mn lieve fjordje meenam. Ik vond (en vind) het echt zo erug ik heb heeeeeeel lang zitten Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig en dat kan ik nu nog wel als ik eraan denk. Altijd als ik daaraan kwam fietsen (in oudewater) kwam die fjord helemaal galopperend en hinnikent naar me toe!! Want ze stond in n weiland. Maar vandaag is de grote dag want ik ga weer naar haar toe!!!! Lekker n weekje weg, mn eigen paardje gaat ook mee.

Ik heb r echt zoooooooooo'n zin in!! Yes weer naar mn kleine fjordje!!
Veel liefs en kuszies Saskia Lachen Knipoog Haha! Schijnheilig

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 11:16

hoi!
wat gaaaf dat je er weer heen gaat, aah lijkt me echt leuk hoe lang had je die fjord al niet gezien? vast heel lang niet.
ik wil ook graaag weeer iwanda zien dat was een pony van helen's zus en die reed ik dan af en toe en heb een keer een heel weekend verzorgt. maar dies verkocht ivm de verhuizing beetje offtopic maar moest ik ff laten weten en helen kan nog wel naar haar eigen paardje want die heb ik en die kan ze altijd nog opbezoeken
er veel plezier gewenst met je paard en de fjord

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 14:13

Heet diegene toevallig Inge? En staat ze met haar paarden in St Oedenrode (Omg son & breugel)? Die komt ook uit oudewater en heeft ook een Fjordje. Zo ja, dan ken ik die, nouja, kennen niet, maar waar zei 'woont' en lesgeeft staan mijn verzorgpony's Marjon, Mysty en Rossy (Beter bekend hier als Shanaia). Laat ff weten als het Inge is dan zien we elkaar volgende week een keer.

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:57

Hai
Ik ben het zusje van divana in het echt heet ze Saskia en ze kan nu geen antwoord geven,maar het is inderdaad Inge (Inge van Ewijk)
Saskia zit de hele week bij Inge dus als je haar op gaat zoeken moet je dat maar ff doen!
Die pony s die jij noemt zijn toch van Geri?
Kuzziezz Tamaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers