wie weet.......?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 16:53

Wie weet er een leuke en vooral gezellige manege in de buurt van Almelo?
Degene met wie ik namelijk op vakantie ben geweest die zijn nu ook besmet met het paardevirus hahahaha......zei komen dus uit Almelo en zoeken nu een leuke manege om te gaan lessen!!!

Jacqueline

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 20:22

Ik ken Stal Vrielink, heel leuk, maar hebben alleen maar pony's. Met slecht weer mogen ze meestal gebruik maken van de binnenbak van een andere manege. Dan heb je manege de Bosrand, met binnenbak, maar ik weet zo niet of dat alleen pensionstalling is, of ook manegelessen. Ik hoorde wel dat de sfeer daar wat minder moet zijn onder de pensionklanten, maar ik ben er nooit geweest, dus zou ook best fout kunnen zijn, dat het daar juist hardstikke gezellig is. Dan heb je nog Manege Smit, ook in Almelo, maar dat is 3x niks, echt een afrader!!
Hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes,
Manon

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 23:28

In iedergeval bedankt en ik zal het aan mijn zus doorgeven!!!
Moeten ze zelf maar even kijken wat ze leuk vinden!!!

Jacqueline

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 23:49

ok graag gedaan, laat je ff weten welke het geworden is, ben benieuwd!
groetjes,
Manon

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 00:01

Ik laat het je zeker ff weten maar ik denk niet dat ze op die pony manege gaan rijden...mijn zus is nogal lang dus das een beetje raar hahahaa.
Maar ik ga ze in iedergeval morgen ff die adressen doorbellen.....uh is dat allemaal in Almelo?

Jacqueline

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 09:30

Ja het is allemaal in Almelo, en Stal vrielink en Manege de Bosrand liggen zowat naast elkaar. Bij de Bosrand worden dacht ik ook altijd de Almelose Ruiterdagen georganiseerd. In Hengelo zit wel een toffe manege, Pentrop, die is echt leuk, ken een anntl mensen die daar staan met hun paard, goede lessen, heel gezellige sfeer, paarden worden goed verzorgd, en zijn geen "echte"manegepaarden. Dit is echt een aanrader, als het niet te ver voor hun is!
Daar dacht ik nog ff aan..Is wel wat duurder, geloof 25 gulden per losse les.
groetjes,
Manon