Foto's van ons mongole katje Fluffy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Foto's van ons mongole katje Fluffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 21:06

Hoi hoi! Nog wat katten foto's van onze fluffy1. Jullie hebben deze foto al gezien. Dit is de Fluffy die nu bij ons op stal is:
Afbeelding

Maar deze was niet het enigste uti het nestje. Mamsie poes kreeg namelijk twee kindjes!!! Geboren op 14 mei 2002 Kusje
Afbeelding

En die andere was ons lievelingetje. Deze was het eerste Tam en noemde we Fluffy. Kwijl
Afbeelding

Hij/zij werd steeds tammer. We ontdekte dat hij niet helemaal goed was. Als ie op een strobaal wou springen, sprong ie er tegenaan :-? En zijn tongetje hing ook steeds buitenboord. Wel lief om te zien!! Lovers
Afbeelding

Nee het leek niet op een 'gewoon' katje. Het was een mongool. (kan ook niet anders, want volgens mij is het hier allemaal fam van elkaar). Later ontdekte we dus dat hij haast geen onderkaak had!!! Een halve onder kaak had hij. Echt zielig. Hierdoor kon hij niet goed eten. Het ging goed toen hij bij mamsie kon drinken, maar daarna zou hij alleen moeten eten. We gingen hem bijvoeren met geprakt blikvoer. Dit kreeg hij ook amper binnen. Echt zielig!!
Afbeelding

Opeens op de ene op andere dag was ie verdwenen. We hebben de hele zolder afgezocht, achter elke strobaal gekeken. Maar we hebben hem nooit kunnen vinden.
Nu hebben we zijn zusje tam gekregen, en zij draagd dus dezelfde naam. Maar we zitten nog steeds met de vraag in ons hoofd waarhij nou is gebleven. Dat weten we nog steeds niet.

Echt een lieverd was het, maar je kon echt zien dat ie niet in orde was. Wel zonde, want hij was super lief!!
Afbeelding

Groetjes Ingrid


ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:10

Wat een vreselijke schatjes Lovers Ik heb zelf ook zo'n zwart/wit katje en als ik dan deze kleintjes zie wordt ik weer helemaal verliefd. Wel zielig voor die ene Huilen , ben wel benieuwd wat er mee gebeurd is hoor !

~Turbohoof Solutions ~

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:24

aaah, dat tongetje, wat lief!
echt jammer dat ie weg is!
is het lang geleden? misch. vind je hem ooit terug!!!!

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 21:39

nou het is al een paar maanden geleden. Eind juli begin september vorig jaar. Vorige week vonden we wel een pootje, maar ik denk dat het een konijnen pootje was. Mischien was het wel van fluffy. Ik denk ook zeker weten dat ie niet meer leeft helaas

Fem

Berichten: 12479
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 09:41

wat een schatje.... echt erg dat ze weg is...ik hoop voor je dat het niet haar pootje was...maar van een konijn...ik hoop voor je dat het goed is afgelopen....Huilen

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:38

lieffff....


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:50

Ach gossie... iig fijn dat 'ie toch een liefdevolle tijd heeft gehad.

Wij hadden ooit eens 2 grijze broertjes waarvan eentje ook een steekje los had. Na een ernstig auto-ongeluk (bovenkaak gescheurd en de onderkaak aan poeier) was hij nog gestoorder geworden maar zo ontzettende lief!! Helaas is die weggelopen (tot 2x toe, 1e keer vonden we hem 3 weken later in een park) om te sterven. Huilen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 11:15

Wat een poepie Lovers

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 11:18

Dat tongetje buitenboord dat ken ik Haha!
Doet onze gestoorde kat Bunny ook *LOL*

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers