Chip verdwenen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Chip verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 11:03

Special is ongeveer 6 weken geleden gechipt bij de aankoopkeuring. Nu wilden we via onze dierenarts een paspoort aanvragen, bleek hij de chip niet te kunnen lezen. Hij komt volgende week terug om het nog een keer te proberen. Kan hij de chip dan nog niet vinden dan moet Special opnieuw gechipt worden. Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt?

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 11:50

chips kunnen gaan zwerven, hij kan dus zich gaan verplaatsen door het lichaam, hoe en waneer dat precies gebeurd weet ik niet.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:14

inderdaad kunnen chips gaan zwerven; op deze site staan er verhalen, en volgens mij ook informatie over;
http://www.antichip.nl/

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:40

Ik zou hem eerst eens laten komen met een andere chiplezer. Bij de I&R bleek dat sommige chiplezers niet alle chips kunnen uitlezen. Nadat Special gechipt is, heeft hij toen wel meteen gecontroleerd?

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:25

Misschien eruit gevallen? Haha! .

Klinkt misschien raar, maar mijn kat werd vorige week gechipt en toen het gebeurt was aaide ik hem over zijn hals en had een chip in mijn handen. "Oh, het gebeurt wel eens dat je de chip mee terugtrekt bij het eruit halen van de naald", waren de woorden van de dierenarts (ook veearts overigens). Maar ik neem aan dat de chip bij Special gecontroleerd is na het plaatsen, dus de kans zal wel klein zijn dat dit gebeurd is.

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 18:40

Toen Special gechipt is hebben ze gecontroleerd of hij er goed in zat. Dat was inderdaad het geval. Mijn eigen dierenarts heeft dus toen hij de chip niet kon uitlezen gelijk een paar andere paarden gecontroleerd. Daar deed de chiplezer het wel goed bij. Maar hij komt volgende week nog een keer terug, dus ik ben benieuwd.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:25

letizia80 schreef:
chips kunnen gaan zwerven, hij kan dus zich gaan verplaatsen door het lichaam, hoe en waneer dat precies gebeurd weet ik niet.


wat stom... Scheve mond

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:25

niet omdat jij het nie weet hoor maar dat dat ding kan verplaatsen..

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:46

Dancer schreef:
Toen Special gechipt is hebben ze gecontroleerd of hij er goed in zat. Dat was inderdaad het geval. Mijn eigen dierenarts heeft dus toen hij de chip niet kon uitlezen gelijk een paar andere paarden gecontroleerd. Daar deed de chiplezer het wel goed bij. Maar hij komt volgende week nog een keer terug, dus ik ben benieuwd.


Zijn dit dezelfde chips?