koliek aanval

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

koliek aanval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 20:39

Ik fietste vanmiddag naar stal, en kwam langs het landje van een kennis, die daar zijn bels en haflinger heeft staan. Zijn haflinger lag languit op de grond...
Er was niemand en ik dacht dadelijk wel even kijken, en anders eigenaar even gaan halen (woont vlakbij)

Toen ik terugkwam van stal, stond er al een auto, lampen aan, en haflinger lag nog steeds... Scheve mond
Dus ik er langs, Da was al onderweg...
haflinger lag constant de rollen, languit al liggend te schokken,... was bezweet, gaf een uitgeputte uitstraling, en af en toe stond hij op om weer neer te ploffen... trappen naar zijn eigen buik... Scheve mond
Zag er echt heel verkeerd uit
EINDELIJK arriveerde de Da ( na 5 minuten, die dan heel langzaam voorbij gaan Knipoog ) en die zag wel meteen dat er wat mis wat (maar dat kon je zo zien Knipoog ) en hem een spuit met pijnstiller/kalmering gegeven.
Hele tijd rondgestapt en de wei gecontroleerd, hij was aan de diarree...

Da komt morgen weer langs en de eigenaar moet hem dus veel laten stappen. Hij knapte al flink op van de spuit en het stappen, en de Da had er veel hoop op.

maar wat ben ik geschrokken zeg... Scheve mond

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:57

Ja dat is zkeer schrikken!! Ligt zeker aan het weer, allerlei enge dingen met paarden. Die van mij lag vanmiddag vast in stal!!!!!!!

Ik hoop dat hij er geen last meer van krijgt en weer goed opknapt!