buitenrit vandaag, snoocky ontsnapt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

buitenrit vandaag, snoocky ontsnapt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 22:02

Vandaag gingen Mirjam met Rick, Sanne met Snoocky en ik met Smiles, met zijn drieen rijden.
Maar mirjam had 10 minuten voordat we gingen rijden door haar broer een enrome bult op haar hoofd dus geen cap op gedaan Frusty
We gingen naar de vlietlanden maar Snoocky is daar laten we zeggen, gestoord. Sanne was onderweg 1 keer erafgevallen maar dat was op zich niet zo traumatisch. Maar op de vlietlanden vond Sanne het toch een beetje eng omdat Snoocky vaker ontsnapt was en heel hoog bokt en ook wel eens stijgert. Dus wou ze niet galoperen. Maar omdat Mirjam een bikkel is, ging zij op Snoocky en Sanne op Rick. Mirjam was er ook 1 keer afgevallen, maar wederom niet erg.
Wij dus verder maar opeens blijkt dat het al 4 uur is en Sanne moet van het erf zijn bij haar stal vanaf 5 uur, dus terug. Sanne voorop en ik in het midden. Oppeens hoor ik iets achter me, ik kijk achterom en zie mirjam op de grond liggen, ze had de teugels nog vast en snoocky stijgerde boven Mirjam, maar ik moest weer op smiles concentreren omdat hij het niet leuk vond om frontaal om de rem te worden gezet. Godzijdank was Mirjam weggerolt onder snoocky en niet geraakt. Maar wel de teugels losgelaten, en daar ging Snoocky voorbij onze paarden. Sanne wou er meteen achteraan, maar gelukkig deed ze dat nog net niet.
Ik spring van Smiles geef de teugels aan Sanne en ren als een debiel achter snoocky aan (die was al de bocht om) In de hoop dat ze al gestopt was, maar nee. Inmiddels was Mirjam op Rick geklommen en er keihard achteraan gegaan. Sanne ik en Smiles gaan te voet verder. En we hadden al best een eind gelopen (sanne helemaal in paniek, en terecht want we zaten niet ver van een snelweg.
Maar na een tijdje kwam Mirjam weer aangedraafd, met snoocky, ze had gelukkig niks.
Dat Sanne pas om 5 uur bij de haar stal aankwam is bijzaak gelukkig heeft niemand iets, behalve dan dat ik mn zweep heb verloren (weggegooit in het achter snoocky aanrennen.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:39

klopt helemaal dit verhaal.