nog meer mensen die zondag bij molendijk starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

nog meer mensen die zondag bij molendijk starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 22:46

ik start in de m1(voor t eerst met bertje,wedstrijd naam mr nice guy),rond 5 uur en de jury is mvr sanders kent iemand die en moeten nog meer mensen starten?

Vast dank aan mijn voorleester MIRANDAB! *LOL*

Z1+4


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 09:11

Heb de proeven al doorgenomen !! *LOL*
He en ik ben ook je mentale steun en toeverlaat he.. Knipoog
Niet alleen je voorleesmuts Clown


blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:21

Ik wens je veel succes zondag. Ik heb zelf wedstrijd (onderling) in Waarland. Dat wist je waarschijnlijk al Pling .

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 22:23

nou het ging niet bepaald geweldig Frusty
Bert was ongelovelijk lui Gaaaap Dromen Was de 1e keer zonder zweep,had ook te weinig geoefend moet ik toegeven(dus nog helemaal niet )
Jury was dus zanders schijnt internationaal jurylid te zijn Verward ,maar goed de punten waren 2x 145,het was de 1e keer m1 met bertje,dus heel ontevreden was ik niet en vond de punten best redelijk gejureerd,we starten met zijn 2en en was een keer 1e en een keer 2e,reed tegen een hele leulke bonte,alleen vind bert hem nogal eng,denk de kleur of zo raar paard Koe

Maar goed we hebben ons erdoorheen geworsteld en heb het op video terug gezien en vond het er echt niet geweldig uitzien,mijn handen bewegen nog veel te veel,beugels mogen gaatje langer,paard moet veel voorwaartser en wat opgerichter en vond mijn jasje niks die heb ik al een tijd maar hij is niet getailleerd dus vond me net een zoutzak Clown
en heb de neiging te veel voorover te zitten ,dus heb genoeg om aan te werken Haha!

nu weer 23emaart in spijkerboor.

Z1+4

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 00:08

paulanda schreef:
nou het ging niet bepaald geweldig Frusty
Bert was ongelovelijk lui Gaaaap Dromen Was de 1e keer zonder zweep,had ook te weinig geoefend moet ik toegeven(dus nog helemaal niet )
Jury was dus zanders schijnt internationaal jurylid te zijn Verward ,maar goed de punten waren 2x 145,het was de 1e keer m1 met bertje,dus heel ontevreden was ik niet en vond de punten best redelijk gejureerd,we starten met zijn 2en en was een keer 1e en een keer 2e,reed tegen een hele leulke bonte,alleen vind bert hem nogal eng,denk de kleur of zo raar paard Koe

Maar goed we hebben ons erdoorheen geworsteld en heb het op video terug gezien en vond het er echt niet geweldig uitzien,mijn handen bewegen nog veel te veel,beugels mogen gaatje langer,paard moet veel voorwaartser en wat opgerichter en vond mijn jasje niks die heb ik al een tijd maar hij is niet getailleerd dus vond me net een zoutzak Clown
en heb de neiging te veel voorover te zitten ,dus heb genoeg om aan te werken Haha!

nu weer 23emaart in spijkerboor.


Niet zo min he over jezelf !!! Knipoog
Je hoeft niet ontevreden te zijn... en op zich vind ik je zoutzak idee allemaal erg meevallen *LOL*
En Bert krijgt gewoon een schep haver voor de volgende wedstrijd Knipoog

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 00:20

Dus de jury was niet Annemarie Sanders?(grapje)
En ach je had je dag niet Zondag, dat was mij S'morgens al duidelijk! Schijnheilig
Toch ook wel weer leuk van dat Bokt, dat ik s'avonds half twaalf kan lezen hoe jij gereden hebt. Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers