Eindelijk meer APHA wedstrijden in Ned.!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Eindelijk meer APHA wedstrijden in Ned.!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 15:55

Ikke blij, dit jaar staan er naast de 23-25 mei wedstrijd in Marienheem ook twee APHA wedstrijden bij de Kalverhoek in de planning!! Eendaagse shows, dus da's wel heel lekker!!!
Ik zal in de wedstrijdkalender hierboven even de data neerzetten!
Wie voelt er wel wat voor om ook eens aan een APHA wedstrijd mee te doen met zijn/ haar Paintje??? Er zijn zoveel Paints al in Ned. en velen verschijnen jammergenoeg niet op wedstrijden.........kom op Painters!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:16

Ik voel daar wel wat voor hoor Haha!
Ik zal de wedstrijdagenda in de gaten houden

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 16:29

Het staat er al........ga je je nou eindelijk eens opgeven????!!!!!!!!!???????

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:37

Ik doe in ieder geval op de Greup mee, in mei en dat is ook een echte WRAN wedstrijd Haha! Misschien dat er in de zomervakantie nog wat wedstrijden worden gehouden in het noorden Lachen Als sil dan ook meedoet, kunnen we misschien samen Haha! Ik zit daar toch de hele vakantie tenslotte Lovers

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:30

Hee, is dat van de Kalverhoek officieel rond, nu?? En wanneer dan? En welke rubrieken? En? En ... en ?? Vertel !

Als het er qua datum inzit, dan vind ik dat ik eindelijk maar eens over die wedstrijdvrees heen moet stappen en de ring in moet met moeder en/of kind. Ik heb natuurlijk niet voor niets een showhalter gekocht Bloos (nou ja, staat natuurlijjk ook leuk op foto's Haha! ). Moe is wel breeding stock (kind weet ik natuurlijk nog niet), dus dan moeten ze die klasse natuurlijk wel uitschrijven ...

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:34

22 juni? Niet zo'n lekkere datum; midden in het fokseizoen.
31 augustus moet kunnen.
Spannend! Paint wedstrijden op eigen stal!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:35

o leuk, kan ik met Jim meedoen, want ze waren wel van plan om breedingstock klasses uit te schrijven Party!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:49

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen eindelijk wedstrijden en nu is mijn paint nog minstens een jaar uit de running.

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 00:10

he leuk kunnen jullie mijn paint ook een keer zien, in mijn ogen de mooiste en de beste, oeps

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 00:23

Niet in de mijne, mahe Haha!

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 02:17

haha die XoNo!!! natuurlijk is je eigen paard de mooiste!!!!!maar moet toch zeggen Buddy Rulez:~:~

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 09:38

mahe schreef:
he leuk kunnen jullie mijn paint ook een keer zien, in mijn ogen de mooiste en de beste, oeps


Dat willen we heeeeeeeel graag zien, Mark!!!! }>

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 09:57

Eén en ander komt in de WHW te staan bij het DPHC-nieuws, ook over extra onderdelen die op 22 Juni eventueel uitgeschreven gaan worden!
We willen kijken of er animo is voor een In-Hand-Trail, Lead-line en Walk and Trod.
De In Hand Trail zal dan voor 1 en 2 jarige paarden zijn (waarschijnlijk wel in één klasse), de Lead-line voor kinderen t/m 8 jaar en de Walk and Trod t/m 12 jaar. Dit zijn dan onderdelen waar Regular en Breedingstocks aan mee kunnen doen, en zijn niet voor APHA punten.
Op de wedstrijd van 31 Augustus zullen ook de Futurity onderdelen gehouden worden.
Natuurlijk zullen op beide wedstrijden Breedingstock en beginners klassen worden uitgeschreven. Het programma staat nog niet vast, dus daarover kan ik jullie op dit moment nog niets vertellen.
De datum staat bij Kalverhoek vast, maar de wedstrijden moeten nog wel door de APHA goedgekeurd worden (maar dat zal geen problemen geven neem ik aan).
En hoe meer mensen inschrijven, hoe groter de kans dat het volgend jaar 4 wedstrijden zijn...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:06

Offtopic:

naiomi schreef:
haha die XoNo!!! natuurlijk is je eigen paard de mooiste!!!!!maar moet toch zeggen Buddy Rulez:~:~


Thnx, en jij kan hem deze zomer in 't eggie bewonderen Haha!

Ontopic:

Wat betreft de wedstrijden heb ik niet echt het geluk dat ik precies dit jaar zo veel weg ben Haha! Volgend jaar zijn we van de partij Lachen