Aaarghhh hek op ruiterpad in Soest verplaatst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Aaarghhh hek op ruiterpad in Soest verplaatst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 20:43

Het pad achter het paleis langs (bij het stoplicht bij de Boshoeve) is opgeknapt en verplaatst. Op zich best fijn.

Alleen is het hek nu zo neergezet dat het vanuit het zadel bijna niet meer open en dicht te krijgen is. Fijn dat ze even om de ruiters denken

Iemand enig idee waar je met je klacht naartoe kan?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:45

Staatsbosbeheer?

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 22:47

nee het pad is van Juliana en niet van Staatsbosbeheer........ Misschien moet ik Juul en Bernard een brief schrijven, maar die hebben nu wel iets anders aan hun hoofd.

Ik hoopte eigenlijk op een reactie van collega Soesters.........

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 08:05

Wij rijden ook door soest maar waar bedoel je??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 08:18

Lekker snuggĂ h.

Ik kom daar nooit, maar nu krijg je dus weer dat gezeik dat ze het hek niet dicht doen...
Waarschijnlijk heeft je klacht niet zoveel zin, er wordt waarschijnlijk pas wat aan gedaan als er eerst 1 is plat gereden. Lips are sealed

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:08

De hekken op de Veluwe hebben ook een erg lage sluiting, maar gelukkig is mijn paard niet zo hoog Haha! . Wat wel handig is dat ze ze zo gemaakt hebben dat ze uit zichzelf al dichtvallen, maar dan moet het niet te hard waaien Haha!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 08:58

Het gaat om het ruiterpad dat begint direct nadat je de Biltseweg bent overgestoken, bij het paardestoplicht, komende vanaf o.a. manege de Boshoeve.

Dat hek staat daar om te voorkomen dat paarden die hun ruiter afgeworpen hebben de provinciale weg oprennen...........

De sluiting zit lekker hoog, dat is het probleem niet. Maar ze hebben het hek zo ongelooflijk stom neergezet dat het naar je toe draait. Dicht krijgen kan je echt vergeten.

OK afstappen is op zich geen ramp, maar als het hek iets anders hadden neergezet was het wel gewoon bruikbaar voor ruiters (waar het dus voor bedoeld is...) Kan me zo ergeren aan mensen die niet even nadenken.