over 46 uur...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

over 46 uur...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 23:42

zit ik in Zuid - Afrika Tong uitsteken om precies te zijn zit ik gezellig met mijn paps, mams, broers + schoonzus heerlijk van een cocktail te genieten Haha! ik ga voor 3 weken op vakantie ivm 25 jarig huwelijk ouders Lovers we gaan op safari en bezoeken steden zoals Johannesburg, Kaapstad, Stellenbosch etc. Cool Ik ga heerlijk van de zon genieten en word dus knalrood omdat ik me natuurlijk weer verbrand hebt, pijnlijk Party!! maar ik zal aan jullie denken hoor Knipoog die arme mensjes in dat koude kikkerlandje Schijnheilig o'ja het belangrijkste komt nog, ik ga ook op paardrijsafari deze safari duurt 3 uur, en dan 3 uur lang heerlijk genieten op een paardenrug dat is het paradijs voor mij uiteraard krijgen jullie als bokkers een uitgebreid verslag over *LOL*
Jullie zullen me dus 3 weken moeten missen Huilen (en erg dat jullie dat vinden )
nou ik wilde dit even mededelen Clown

heel veel bokgroetjes,

van het safarimeisje Nerd

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 23:59

Vrienden van ons zijn met kerst geweest en we hebben van de week net de video´s zitten bekijken; echt geweldig!!
Zij hebben het geluk gehad dat ze op één dag in het Krugerpark "the big five" gezien hebben ! (luipaard, olifant, nijlpaard, buffel en... ? nog wat Haha! !) Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier Lachen !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 00:06

heel veel plezier daar, het schijnt er echt mooi en lekker warm te zijn Haha! Ook al zijn er echt grote verschillen tussen arm en rijk en moet je er heel goed op je spullen passen heb ik gehoord dan...