Pfjoew, onze wedstrijd gaat toch nog door!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 20:46

Ik word er wel gek van...vandaag is het dit, morgen weer zus en volgende week weer zo/
Maar nu gaat onze wedstrijd 18 maart dus weer wel door, voor enkel en alleen de leden van de rijvereniging die op de manege staan. Dat zijn nog altijd 33 starts, kan alleen dat het ivm de kosten (de helft minder starts) duurder startgeld, of zonder bekers wordt, maar dat boeit niet...gaat om dat ene puntje!!!

Imatador mag morgen niet naar de hoefsmid, zelfs niet om medische redenen!!! Gelukkig mag voor deze ene keer de hoefsmid dan bij ons komen (er komt bij ons maar 1 hoefsmid het terrein op, wil je een andere dan moet je daar met de trailer naartoe...), heb ik net gebeld, doen ze het zelf voorzichtig aan, omdat er nu ook Rhino heerst in Noord Holland!!!! Ik hoop dat Mat volgende week echt beslagen kan worden, want hij gaat nou juist zo goed.
Rodinde had gezegd dat ie 3 weken nodig had, maar hij loopt na 3 dagen al helemaal zuiver aan het pessoatuig!!!!

Groetjes Suzanne


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 20:48

aaaaah suus wat fijn voor jou ! en helemaal goed voor die hippe mattie haha en geen zorg ik stuur telepatische kracht want onze bwpers zijn verbonden he haha ze doen altijd ongeveer hetzelfde haha
als jij maar telepathie stuurt 25 maart
groetjes

pj


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 20:48

HUH???? Waarom mag 'ie niet naar de hoefsmid? Er is toch alleen een verbod op manifestaties met dieren, toch niet op transport van paarden?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 22:17

Je mag geen paarden 'verzamelen' en onze hoefsmid heeft eigen paarden staan en woont bovendien in een andere plaats!!
De eigenaar van onze manege verbied ons bovendien om van het terrein te gaan en er komt ook geen vreemd paard op. Puur preventief...het zal maar net in jouw regio uitbreken, dan breekt letterlijk de hel los. Ik heb er ook niet zo'n moeite mee, want hij is wel zo coulant om de hoefsmid voor 1x hiernaartoe te laten komen!!

En pj...stuur die krachten maar...alles wat helpt vind ik oke, hihihi!!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 09:31

ben echt blij dat die wedstrijd doorgaat!!!!vooral omdat ik er nog maar 1ntje moet.Die vrouw komt maandag met andere zadels dus hoop ik dat het nu weer een beetje goedkomt.
En dat longeren met dat pessoatuig gaat ook heel goed,vooral omdat ie rechts dus zo moeilijk daardoor is gaat dat ook steeds beter.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 17:33

oooh suus wat fijn voor je zeg! ik heb er gelukkig 14 nu heb trouwens sinds vandaag ook het nieuwe proevenboekje dus helemaal klaar voor de m1

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 20:36

Ik ben ook enorm blij, ik hoop ook maar heel erg dat deze beslissing zo blijft! Wij hebben de nieuwe proevenboekjes nog niet, ik ben heel benieuwd.

Marillion is vrijwel klaar voor de M1, maar doordat ik een nieuwe instructrice heb is ie weer even lastig en moeilijk...nieuw systeem. Ik hoop maar dat dat verbod 27 maart echt ingetrokken wordt, want dan gaat ie in de eerste week van april naar mijn instructrice. Ik ben die week met vakantie en mijn paard kan daar, uiteraard tegen betaling, doorgetraind worden door haar. Daarna gaat het zeker lukken!!!

Groetjes Suzanne

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 21:13

He suzanne is dat een landelijke wedstrijd ???

Bij ons wild e ze hem ook door laten gaan maar dat mocht alleen als er 3 verschillende verenigingen meededen.

We hebben best een grote vereniging maar we kregen geen toestemming. Was wel even balen. Volgende week 18 maart is er springen hoop maar dat dat doorgaat.

Gr Pris

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-01 22:24

Yep...een landelijke wedstrijd (NBVR).

Maar wat raar, als er 3 verschillende rijverenigingen mee moeten doen, dan moet je dus weer paarden bij elkaar brengen. Of vragen ze dan ontheffing aan?
Dat hoeft bij ons dus niet, omdat het alleen paarden zijn, die allemaal op dezelfde plek in pension staan en ook op die plek wordt de wedstrijd gehouden.

Groetjes Suzanne

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 11:42

mmmhhh wat raar.

Bij ons staat er een die voor een andere vereniging rijdt. Wij zijn KNF ruiters en zij is NBVR. Maar we kwamen in stal dus een vereniging tekort dus vandaar dat het niet doorging.

Hoe heb je gereden ??? je was een van de weinige denk ik in Nederland.

Gr Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Googlebot, GrapeshotBot, laura22, Mark0919, Myrthe1, nafkedemi, StonedRomy en 33 bezoekers