daar gaat mijn vakantie!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

daar gaat mijn vakantie!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 20:35

Ik baal echt als een stekker, ik kan gewoon niet op vakantie dit jaar terwijl ik al geboekt heb.
ik werk in een instelling voor verstandelijk gehandicapten en in het kader van mijn opleiding moest ik in februari overstappen op een andere woongroep.
Dit wordt helemaal voor je geregeld en weten ze al een jaar voor je overplaatsing( staat allemaal vast).
ik heb aangegeven dat ik mijn vakantie wou boeken en dat kon volgens hun want alle afspraken die je maakt met de baas van je groep gaan verder als je op een andere groep komt te werken, helaas kunnen ze op mijn groep uit veiligheidsoverwegingen niet met minder dan 3 mensen werken en in de periode dat ik mijn vakantie geboekt heb is dit dan niet meer mogelijk dus kan ik niet op vakantie.
nu kan ik wel een andere datum maar wat heb ik daar aan? ik zou met 8 vrienden gaan waaronder mijn vriend, dus ik kan niet met hem een andere datum en ik ga ook niet 3 weken alleen thuis zitten!!!
god wat baal ik, overigens zegt de baas van mijn andere groep dat mijn vak. nog niet vast stond dus ik kan geen kant op!!!
balen dus... iemand nog tips voor een reis alleenn Huilen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:39

Dat is echt balen, jammer dat er ook niks aan te doen is.
Ga anders lekker een paardentrektocht maken, dan maak je vanzelf paardenvrienden, je hebt iig dezelfde interesse!
Succes

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:39

Das mooi naadje zeg, Wanneer had je op vakantie gewild? Misschien weet ik wel een leuk alternatief voor je

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 20:41

k heb mijn vakantie geboekt in juli vanaf de 12e en dan 3 weken of 2, wat weet je dan? vertel vertel? Party!!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:43

Ik heb je een pb gedaan!